Gå til innhold

Services i oppstarten, tregt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan nok lønne seg å kjøre en runde med bootvis, regsupreme, CCleaner og MSConfig tror nå jeg.

5113366[/snapback]

Alt det e nå faktisk gjort, fant også nå ut at om jeg ikke har på trådløst da jeg starter opp går det mye fortere. Men jeg trenger trådløst.

Lenke til kommentar
Alt det e nå faktisk gjort, fant også nå ut at om jeg ikke har på trådløst da jeg starter opp går det mye fortere. Men jeg trenger trådløst.

5113377[/snapback]

På en del bærbare er det en egen knapp til å skru av det trådløse nettverket. Gjør det under oppstart, og så skrur du det på igjen når påloggingsbildet kommer. På min bærbare fungerer det i hvert fall som en drøm.

Lenke til kommentar

5113377[/snapback]

På en del bærbare er det en egen knapp til å skru av det trådløse nettverket. Gjør det under oppstart, og så skrur du det på igjen når påloggingsbildet kommer. På min bærbare fungerer det i hvert fall som en drøm.

5114173[/snapback]

Det løser problemet, men er kun en halvgod løsning. Jeg vet det finnes en kommando som gjør at systemet ikke venter på at servicene skal starte, jeg finner den bare ikke igjen.

Lenke til kommentar
Det løser problemet, men er kun en halvgod løsning. Jeg vet det finnes en kommando som gjør at systemet ikke venter på at servicene skal starte, jeg finner den bare ikke igjen.

5114189[/snapback]

Jeg er ikke sikker, men tror ikke det vil fungere her likevel. Såvidt jeg har forstått det vil Windows vente med å vise påloggingsboksen til nettverket er oppe, slik at en pålogging kan skje mot evt domenekontroller. Noe annet ville være å betrakte som en svakhet med tanke på sikkerheten. Men som sagt, det er mulig jeg er på jordet her.

Lenke til kommentar

5114189[/snapback]

Jeg er ikke sikker, men tror ikke det vil fungere her likevel. Såvidt jeg har forstått det vil Windows vente med å vise påloggingsboksen til nettverket er oppe, slik at en pålogging kan skje mot evt domenekontroller. Noe annet ville være å betrakte som en svakhet med tanke på sikkerheten. Men som sagt, det er mulig jeg er på jordet her.

5114218[/snapback]

Dette skjer etter at brukernavn og passord er fylt inn, og bakgrunnsbildet mitt er kommet opp. Den står stille uten å gøre noe for ca 20 sek, så kommer startmenyen opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...