hifiking Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hvordan unngår jeg at windows venter på noen servicene i oppstarten. Leste noe en gang om at det gikk ann å skrive noe etter i services.mmc Etter at jeg logger på windows står den uten å gjøre noe i ca 20 sek før startmenyen kommer og den begynner å tenke igken. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Skru av dem du ikke trenger! Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Skru av dem du ikke trenger! 5111761[/snapback] Det er forlengst gjort, men en av de som er igjen bruker lang tid på å komme igang. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Kan nok lønne seg å kjøre en runde med Bootvis, Regsupreme, CCleaner og MSConfig tror nå jeg. Endret 6. november 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Kan nok lønne seg å kjøre en runde med bootvis, regsupreme, CCleaner og MSConfig tror nå jeg. 5113366[/snapback] Alt det e nå faktisk gjort, fant også nå ut at om jeg ikke har på trådløst da jeg starter opp går det mye fortere. Men jeg trenger trådløst. Lenke til kommentar
roac Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Alt det e nå faktisk gjort, fant også nå ut at om jeg ikke har på trådløst da jeg starter opp går det mye fortere. Men jeg trenger trådløst. 5113377[/snapback] På en del bærbare er det en egen knapp til å skru av det trådløse nettverket. Gjør det under oppstart, og så skrur du det på igjen når påloggingsbildet kommer. På min bærbare fungerer det i hvert fall som en drøm. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Alt det e nå faktisk gjort, fant også nå ut at om jeg ikke har på trådløst da jeg starter opp går det mye fortere. Men jeg trenger trådløst. 5113377[/snapback] På en del bærbare er det en egen knapp til å skru av det trådløse nettverket. Gjør det under oppstart, og så skrur du det på igjen når påloggingsbildet kommer. På min bærbare fungerer det i hvert fall som en drøm. 5114173[/snapback] Det løser problemet, men er kun en halvgod løsning. Jeg vet det finnes en kommando som gjør at systemet ikke venter på at servicene skal starte, jeg finner den bare ikke igjen. Lenke til kommentar
roac Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Det løser problemet, men er kun en halvgod løsning. Jeg vet det finnes en kommando som gjør at systemet ikke venter på at servicene skal starte, jeg finner den bare ikke igjen. 5114189[/snapback] Jeg er ikke sikker, men tror ikke det vil fungere her likevel. Såvidt jeg har forstått det vil Windows vente med å vise påloggingsboksen til nettverket er oppe, slik at en pålogging kan skje mot evt domenekontroller. Noe annet ville være å betrakte som en svakhet med tanke på sikkerheten. Men som sagt, det er mulig jeg er på jordet her. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Det løser problemet, men er kun en halvgod løsning. Jeg vet det finnes en kommando som gjør at systemet ikke venter på at servicene skal starte, jeg finner den bare ikke igjen. 5114189[/snapback] Jeg er ikke sikker, men tror ikke det vil fungere her likevel. Såvidt jeg har forstått det vil Windows vente med å vise påloggingsboksen til nettverket er oppe, slik at en pålogging kan skje mot evt domenekontroller. Noe annet ville være å betrakte som en svakhet med tanke på sikkerheten. Men som sagt, det er mulig jeg er på jordet her. 5114218[/snapback] Dette skjer etter at brukernavn og passord er fylt inn, og bakgrunnsbildet mitt er kommet opp. Den står stille uten å gøre noe for ca 20 sek, så kommer startmenyen opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå