Gå til innhold

problem med hovedkort

mario12

Anbefalte innlegg

hei :( har dette

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301587&cks=PRL

hovedkortet som jeg er kjempe fornøyd med , men nå har bios låst seg.dettte skjedde akkurat da klokka skulle stilles tilbake (vintertid) er det noen her som veit hvordan jeg får låst det opp igjen ? :mad: ellers har jeg amd 3700 + 2,4 ghz . samsung sata harddisk .jeg har også et gammelt lydkort creatvie audigy 2 som antagelig ikke virker under mitt system men det har jeg nå tatt ut igjen..jeg har også forsøkt å ta ut hovedkortet og sette det inn igjen uten at det gjalp noe. :ermm: driver'ne til creative lydkortet er ikke fjernet enda mulig at det er de som gjør at hovedkortet har låst seg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme kortet, og hos meg så låser oppstarten seg av og til, og da hjelper det å plugge vekk cd drev og starte kun med harddisk. merkelig men sant.....tror ikke biosen er helt frisk på de korta der.....jeg har prøvd 3 forskjellige og alle har hatt problemer med boot. når windows kjører er det ingen problemer

Lenke til kommentar
Har samme kortet, og hos meg så låser oppstarten seg av og til, og da hjelper det å plugge vekk cd drev og starte kun med harddisk. merkelig men sant.....tror ikke biosen er helt frisk på de korta der.....jeg har prøvd 3 forskjellige og alle har hatt problemer med boot. når windows kjører er det ingen problemer

5103641[/snapback]

ja og funket ...men er fremdels noe jeg lurer på..jeg har 2 harddisker men bios vil kun finne den og den er sata c disk men f som er en edi disk er søkk vekke ...men det er jo tilkoblet den er varm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...