Gå til innhold

Nytt leketøy.. Windows Mobil? rundt 4000,-

phax

Anbefalte innlegg

Morn morn, min stakkars k500i har begynt å bli rimelig sliten og vurdere bytte den ut etterhvert.. har i de siste år vært veldig fornøyd med SE men synes det er lite fristende på markedet nå så begynner vurdere prøve noe nytt. Synes disse windows mobilene virker rimelig spenstige så sikler litt på noe sånt. :)

Funksjoner:

- Ja til alt. mest mulig gøy.

Form:

- Klassisk eller slide

- Ikke for stor og tung.

Skjerm:

- Stor god skjerm, trenger ikke være touch.

Pris:

- Rundt 4000,- tror ikke jeg gidder bruke særlig mye mer.

- Uten abo.

Diverse:

- Merke: Uansett.

- Kamera: Ja, litt ok helst men ikke så viktig.

- Blåtann: ja

- Minnekort?: ja

- MP3: ja

- 3g: nei ikke nødvendig men skader jo ikke..

- Wlan: Ja

- Batterilevetid: Viktig

- Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag: Ringing, sms, underholdning, tidsfordriv, hverdags swiss army knife. Bør være avansert med mye funksjoner, være enkel å skrive på, ha norsk T9, gode og oversiktelige menyer, brukervennlig, pen GUI og et pent ytre.

ok, prøvde følge malen her men følte den var litt utdatert på noen felter så spørs hvor nyttig det blir.. :wee: luket bort alt som ikke interesserer meg.

alternativ jeg synes virker ok nå er:

- Qtec 8310

er det noe annet på markedet nå eller som kommer iløpet av de neste månedene som kan være verdt å se på?

Endret av phax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Merk at Qtek kommer med støtte både hos Telenor og NetCom, noe iMate-telefonene ikke har. Det er dermed fare for at MMS, GPRS, EDGE osv ikke vil fungere med det første på iMate-telefonene.

-snubbel

5096800[/snapback]

Ikke, ok ja da ryker den rett ut! ;) slike "normale" ting tar jeg som en følge at fungerer.

edit: snakka med en kompis som driver og tester qtek 8310 nå for tiden.. syntes den hørtes bra ut iforhold til det han sa hvertfall. :)

Endret av phax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...