Pug Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Når jeg skal gjøre den andre delen av basic training, får jeg ikke til å klatre ned nettet. Når jeg klatrer ned på vanlig måte, sier treneren: "That may be our way, but it's not the army way." Så må jeg prøve på nytt. Hva er dette? Er det en bug? Lenke til kommentar
Abel29A Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Du kan bare hoppe ned uten å prøve å klatre - får bittelitt skade men ikke noe prob. Funket for meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 25. august 2002 Forfatter Del Skrevet 25. august 2002 Men da får jeg samme beskjeden igjen... Er jo kanskje ny versjon nå? Lenke til kommentar
Abel29A Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 Hmm, spørs om de har gjort noe lurt da ja. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. august 2002 Del Skrevet 26. august 2002 tror det har noe med hvor du lander...du skal lande i det "feltet" du skal følge tror jeg.. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 27. august 2002 Forfatter Del Skrevet 27. august 2002 Jeg har klart å komme meg ned et par ganger, men når jeg snur meg, og skal gå videre mellom de hvite pinnene, får jeg samme beskjed... Kan man "hoppe" over denne treningen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå