tofter Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) Sponsor-Update!! vendur.no har bestemt seg for å sponse meg med en gratis vifte, 20% på pro serien og fri frakt takk vendur!! er foresten veldig god kundeservice oss vendur.no Endret 14. desember 2005 av tofter Lenke til kommentar
haakie Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Kjempe bra jobbing! og gratulere med sponsor! når kommer neste update? KUTGW!! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Gratulerer, hva skulle vi vel gjort uten Vendur? Lenke til kommentar
tofter Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Haakie takker:D neste update kommer nok en gang etter jul, når jeg får råd til å kjøpe litt plexi. det er jo alltids litt småting jeg kan gjøre, men blir ikke mye til update av det !! Glisevask Takker for gratulasjonen . Sant det, er jo Vendur som står for 90% av sponsingen her på forumet. generøse folk Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Så fint denne blir da! At jeg ikke har lagt merke til denne tråden før Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 24. desember 2005 Del Skrevet 24. desember 2005 Grattla med sponsor! Blir bare bedre og bedre Lenke til kommentar
tofter Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2005 (endret) bokhylle bra du synes det blir fint :!:, du får følge med videre da, selvom det ikke er så altfor mye igjen å gjøre.. Abbono takker :!: hyggelig og høre!! GOD JUL ALLE SAMMEN Endret 24. desember 2005 av tofter Lenke til kommentar
tofter Skrevet 31. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2005 da har jeg fått no plexi og slikt, driver å jobber litt nå.. så det blir update snart men er det noen som vet åssen blad jeg skal bruke til stikksaga når jeg kutter plexi? sikkert noe med litt fine tagger? ha ett godt nytt år da!! 2006 Lenke til kommentar
torgros Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Kjempeflott prosjekt dette her Godt Nyttår Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Jeg ville brukt fine tagger ja, brukte grove, og da sprakk plexi'n litt i kantene Håper på update i natt;D Godt nytt år! Og som dere vet, i år er det null-6 . faen.. Øyvind Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Heisann Dette er det k33geste hjemmelgde kabinettet av tre jeg har sett, ever! Jeg får jo lyst til å prøve et liknende prosjekt selv, men jeg tviler sterkt på at mine håndtverk-skills er så gode:( Du har virkelig gjort en real jobb her ja. Det feteste look-messig, er helt klart Toffer innskåret i kabinettet med blått lys bak! Virkelig imponerende Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hei, bruk ei baufil, den funker kjempe greit og kontroll har du også, spes i kantene. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Hei, bruk ei baufil, den funker kjempe greit og kontroll har du også, spes i kantene. 5365237[/snapback] Joda funker fett det også Men til stikksaga så kan jeg anbefale et grovt blad (sånn som er beregnet til tredvark), Metalblad blir for fint og da settet bladet seg fast og plexien kan smelte. men du må pusse litt etterpå du har kuttet med et grovt blad Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Tofter: Synes du kunne brukt litt mer tid på selve "logoen" din men ellers ser det veldig bra ut Keep Up The Good Work KUTGW Lenke til kommentar
tofter Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 torgros Takker og bukker DJ Ovin samme erfaring har jeg og fra før:) men update må du nok vente litt lenger på Det er 06 nå ja, men ikke ta sorgene på forskudd:P Fisha oi det var ikke værst!! :!: takk for at du synes det!! bare prøv å starte ett slikt prosjekt du og!, er du tålmodig nok klarer du det fint.. jeg hadde ingen erfaring med slikt jeg heller før jeg starte med dette kabinettet. jeg liker også godt den innskårede logoen, men den trenger fortsatt litt finpussing.. DJ-Sonic takk for tipset, jeg prøvde det i dag og det fungerte utmerket. eneste problemet kom da jeg hadde sagd så langt inn at den bøyla som holder bladet gikk borti kanten. Men siden det funka så bra med baufil, prøvde jeg metall-blad til stikksaga og det fungerte like godt. Klikka_bZerk har du erfart dette? sist jeg prøvde groft blad tok det tak og reiv i stykker glasset i kantene.. men det var på litt tynnere glass(3mm) tmolberg takk takk er nevnt før det der, også da sa jeg at kantene ikke er ferdig pusset/sparklet stay tuned, er ikke så lenge til update!! Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Ah kk, var ikke vondt ment bare et litt heads up på at du burde gjøre noe der Lenke til kommentar
tofter Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2006 tmolberg I know velkommen her som ny bruker Btw!! zeLL91 takker :!: Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 Hei. Jeg vil ikke anbefale stikksag (nikke sag) med grovt blad på plexi mindre enn 5 mm. Dette er på grunn av kantene først og fremst, de knekker fortere enn du kan si kake. Men vil egentlig ikke anbefale nikke sag i det hele tatt i kantene på en 3 mm plexi plate. snakker av erfaring Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) er ikke ny men har lagt ny bruker siden en del folk viste passordet på den gammle + at nicket var VELDIG utdatert men takk alikavel EDIT: tmolberg var her, JÆ*** FA**s DR*** MASKIN Endret 2. januar 2006 av kpolberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå