haakie Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Caliber is in the house ready for missions... Dette kan bare bli bra!! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Caliber is in the house ready for missions... Dette kan bare bli bra!! 5175537[/snapback] Reporting for duty, yessir! Lenke til kommentar
tofter Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Når kommer neste update? klarer ikke å vente...Lykke til! 5169433[/snapback] Lagt deg til på msn, kanskje vi kan finne en passende font og mekke noe logo til deg Allerede laget min egen, Klikka_bZerk, DJ Sonic og DJ_Ovin sin med gode tilbakemeldinger, så det er håp 5175253[/snapback] knall, bra jeg får pro hjelp til å mekke logo prates på msn..! Lenke til kommentar
tofter Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 har nå sendt mail til netshop angående sponsing av vindu, eller fri frakt. jeg tviler på at det blir no men skader jo ikke å prøve har fortsatt ikke fått svar fra de andre jeg har sendt sponsor mail til.. Lenke til kommentar
haakie Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 hvem har du sent til? er så mangen du kan sende til.. Men når er neste update? Lenke til kommentar
tofter Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 har sendt til: *vendur.no *PCcool.no *Hammar.no *Shg.no *3dfxcool.no *netshop.no vet at sjansene til å få sponsor er veldig liten:P men jeg prøver.. neste update kommer når jeg har fått en Logo, eller fått kjøpt in noe plexi osv.. lengter etter å jobbe med kabinettet:P Lenke til kommentar
tofter Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Hei!!, er det noen som klarer å skrive Tofter i en lignende font som dette: http://img128.imageshack.us/img128/6411/dscn04866oc.gif http://img288.imageshack.us/img288/6574/dscn04896fo.jpg ?? Endret 29. november 2005 av tofter Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Tenker du da på å skrive det i Photoshop(etc) eller gravere det på plexi og sende til deg? Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 skrive i photoshop tror jeg nok. men deilig kasse, bra jobba, gleder meg til neste update Lenke til kommentar
tofter Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Abbono: ja tenkte på å lage ett forslag i photoshop, paint ol. og, takk for ditt forslaget Impetus:right;) tusen takk!! fint å høre. Følg med videre Btw; her er ett av mine forslag: hva synes folk om den? personelig synes jeg den bryter litt med resten av stilen... Lenke til kommentar
tofter Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) Update! Lenge siden sist nå, men har endelig fått begynt på vinduet. Har bestemt meg for det klassiske fir-kanta vinduet med Tofter skjært ut ovenfor. det som mangler på sidedøra nå er: -fresing av spor til vindu -pussing/sparkling av utskjæring -lakkere på ny -sette på vindu er litt frynsete i lakken på kantene pga stikksaga.. bilder: maskert: tegna opp: mal: borra små høl inenfor skriften: kapper ut det inni: pussa litt + prøver om det ser greit ut.. det gjorde det, men trenger mer pussing de små hullene lagde jeg for å markere yttergrensen for utskjæringen, altså jeg måtte ikke pusse utenfor dem.. skjært ut det skikkelige vinduet: uten maskerings tape, lett å se at jeg må lakkere på nytt:P Endret 12. desember 2005 av tofter Lenke til kommentar
tofter Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) med UV har lagt et ark på baksiden av teksten, så den blir lyst opp av UV-lyset, akkurat som uv-plexien kommer til å bli:) må bruke kitt eller no slikt for å fikse en liten bommert:(merka med rødt) det var det.. blir vel ikke så altfor lenge til neste gang Edit: jeg mangler foresten også å lage det små dupedittene som skal være inni o'en og e'en Endret 12. desember 2005 av tofter Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Ikke verst! Ble fin den logoen, men synes du kunne ha gått kantene og filt litt slik at du fikk litt jevnere linjer! Og savner av en eller annen merkelig grunn en liten prikk i midten av O-en..! =S Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Konge! Håper jeg får se det live en gang Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Som du egentlig sier her, ting ser mye bedre ut i live! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Ikke verst! Ble fin den logoen, men synes du kunne ha gått kantene og filt litt slik at du fikk litt jevnere linjer! Og savner av en eller annen merkelig grunn en liten prikk i midten av O-en..! =S 5287032[/snapback] Ganske enig, mangler liksom en del av o'en da Men ellers så ble det konge da. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Har sett gjennom hele tråden din nå, og må bare få si, kjempebra. Kjempekvalitet over alt. Alt fra bildene til lakkeringen. Stilrent og fint. Ikke noe harry greier som ødelegger alt. Personlig og fint preg. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) To pent og stilrent! Gratulerer med et fint kabinett Og så var det den hersens serveren da! Endret 12. desember 2005 av Lolliken Lenke til kommentar
tofter Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 Mangler:-pussing/sparkling av utskjæring 5286918[/snapback] Edit: jeg mangler foresten også å lage det små dupedittene som skal være inni o'en og e'en 5286931[/snapback] Glisevask vist du hadde lest litt bedre etter hadde du sett at jeg har sagt jeg skal pusse/file bedre:P det samme gjelder prikken inni o'en og e'en.. meeen ellers takk king_of_kong Takk:) du får nok se det live engang, og tro meg, det ser enda bedre ut IRL:P Klikka_bZerk Takker NorthGarden takk=) har prøv å fått til en stilren kasse, og mener selv jeg har fått det til. bra du er enig:D og jeg liker og ta mange bilder, og plukke ut de som blir uklare osv.. takk igjen!! Lolliken takker:) klikk server for tiden ja:S Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Ahh..! Beklager på det sterkeste.. Stå på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå