Cilleron Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 de bryterene foran på pc'n er "ringeklokkebrytere", de er på så lenge du holder knappen nede. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Så da må du slå dem av med en gang da? Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 nå misforstår jeg deg sikkert, men jeg snakka om "pc-standard" hvis du har vanlige brytere som ikke er fjærbelastet, må du skru dem på og av hver gang du skrur på eller av pc'n... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 nå misforstår jeg deg sikkert, men jeg snakka om "pc-standard" hvis du har vanlige brytere som ikke er fjærbelastet, må du skru dem på og av hver gang du skrur på eller av pc'n... 5149472[/snapback] Ja det jeg tenkte å si, men ble litt tynt;P Skjønner nå Kommer til å bli bra! Kutgw! Lenke til kommentar
tofter Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 King_of_kong riktig, er nødt til å dytte den opp, for så å dytte den ned igjen med det samme, tungvindt mendet gjør ikke no:P Dj Ovin takker;) jeg skal SPTGW Cilleron riktig, dette er en vender, ikke en impuls-bryter Lenke til kommentar
tofter Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 (endret) noen som har litt photoshop skills kan gjerne komme med forslag til skrift i side vindu!! eneste kravet er at det står tofter håper noen vil hjelpe meg... Edit: vil ha noe litt anna en bare vanelig word skrift.. Endret 15. november 2005 av tofter Lenke til kommentar
egOIst Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Hei hei ja... jeg skal teste ut skillsene mine for deg nå... Dette her så jæla digg ut... mvh Arne Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Heisann! Jeg fikk plexiplata idag (update snart), men det jeg fant ut var at plexiplate var 48cm x 48cm. Det er litt for lite til det du skal ha det til. Det var litt kjipt, men LEDsa lyser som faen, iallefall de blå. Lenke til kommentar
tofter Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 (endret) egOIst Hei!! bra:D gleder meg til å se!! fint du synes det så bra ut king_of_kong det var fryktelig synd men jeg finner vell på noe lell:) bra du er fornøyd med LED'sene, ja de lyser no /&¤!/&% Endret 15. november 2005 av tofter Lenke til kommentar
phOn Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 dette ser pent ut! lakken var spesielt fin, på linje med snekker'n sin! Kepp up teh good work! Lenke til kommentar
tofter Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Wow, det liker jeg å høre:D, takker;) Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Bare lurer på en ting.. hvorfor lakka du før du kutta ut til vinduet? Lenke til kommentar
tofter Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 (endret) vell, det begynner jo å bli en stund sia jeg lakka nå.. og på den tiden hadde jeg ikke tenkt på vindu! men det er bare fint jeg får lakka sidedøra igjen, det er en del ujevnheter der.. Endret 17. november 2005 av tofter Lenke til kommentar
haakie Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Når kommer neste update? klarer ikke å vente... Lykke til! Lenke til kommentar
tofter Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Når kommer neste update? klarer ikke å vente...Lykke til! 5169433[/snapback] heisann;) det blir vell ikke så altfor lenge til neste update. Har ikke fått gjort så mye i det siste, siden jeg mangler Uv-plexi og forslag til skrift/logo til sidedøra. så COME ON folkens takk for at du motiverer meg til å jobbe Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hva med å bare gravere inn ACWC med en tøf font, eller kanskje det e rnoen her som er flint i photoshop Lenke til kommentar
tofter Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 (endret) fin idé, gravering er noe jeg ikke har vurdert godt nok.. jeg har lyst på en logo/font som det står tofter på.. -------------------------------- men nå er det tid for en _liten_ Update er en stund siden sist nå, men jeg har ikke fått gjort så mye! men som sagt skulle jeg sette inn Lian Li front deksler. det kan kanskje ikke kalles så mye til update, men det krevde en del modifikasjoner av dekslene for å feste dem. OG det ser MYE bedre ut nå som jeg har fått festa dem jeg er veldig fornøyd!! jeg nevnte også at jeg skulle fikse de stygge Ide kablene, det gjorde jeg ved å dele dem opp i strimler, og deretter ha på kabelstrømpe og krympestrømpe! ble helt ok.. ble litt ryddigere i kassa og!! jeg fant foresten disse Led'sene(tro det eller ei) i rot skuffen min, kanskje de kan brukes til noe?? eller kanskje jeg kan finne på noe med disse? det var det.. ikke store updaten men var da noe.. Endret 18. november 2005 av tofter Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Dette var kjempebra! Stilig med de Lian Li dekslene! Neste er vel å stealthe dvd-brenneren og lage ny knapp. Eller? Lenke til kommentar
tofter Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 ja jeg liker Lian li dekslene jeg har tilfeldigvis igjen akkurat ett deksel så stealthing av cd-rom er ikke utelukket.. men nye knapper har jeg ikke tenkt på, men jeg skal fikse glippen mellom de to.. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Når kommer neste update? klarer ikke å vente...Lykke til! 5169433[/snapback] Lagt deg til på msn, kanskje vi kan finne en passende font og mekke noe logo til deg Allerede laget min egen, Klikka_bZerk, DJ Sonic og DJ_Ovin sin med gode tilbakemeldinger, så det er håp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå