reds Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Finfin finish, ja. Stå på! Lenke til kommentar
haakie Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Nydelig! sykt bra finish! Lykke til! men når skal du sende mail om sponsing? du kommer nok til og få sykt masse! mVH Haakie Lenke til kommentar
tofter Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 (endret) Økonom: Tusen takk:), jeg håper det kan bli enda bedre!! DJ Ovin: takker , nei vart ikke så værst, etter 2 lag sparkel, 5 lag bengalakk og 2 lag klarlakk Marius E: Thanks;) haakie Tusen takk:D jeg sendte sponsor mail til diverse shops, men har ikke fått noe svar enda:( jeg håper jeg får myyeee i sponsing:D men tviler.. vi får se:) Endret 11. november 2005 av tofter Lenke til kommentar
haakie Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 noen ganger tar det tid, men vær tolmodig og ikke mas, veldig viktig. lykke til! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Gratis med en helt KONGE lakkeing veldig bra Lenke til kommentar
tofter Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 (endret) haakie: allright takker:) klikka_bZerk: oi oi, tusen takk ----------- EDIT: bare legger ut noen bilder nå.. dette er vifte grillene jeg bruker, sinnsykt pene, jeg elsker performert netting, men de bråker noe alvorlig bare ett bilde med uv, jeg har ikke rydda der altså ett til: her er en liten "mod" jeg gjorde med en gammel Psu, jeg lakkerte den, satt på strømper, og bytta vifte.. tror jeg skal bytte strømper på Psu, vifter osv, de oransje er så fargesprakende, og litt for store, så de ser så "posete" ut.. hva tror dere? Edit nr. 2: jeg hadde foresten ikke nok strømper til å sette på alle ledningene til PSu, så det ble bare hk kabelen.. Endret 11. november 2005 av tofter Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 *legge til i mine innlegg* Uber bra prosjekt! Det beste er nok at du får det til å se så enkelt ut! Stå på! ...Nydelig lakering foresten! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Veldig bra jobba kan du ta et bilde hvordan det ser ut når det ikke er mørkt? Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Ser veldig flott ut! Du kommer nok til å få litt sponsing iallefall Men hvilken farge skal du ha på lys eller skal du ikke ha no særlig lys inni?(uttenom uv og uv glasset) syns du burde kjøre alt i blått Lenke til kommentar
jingt Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Bedre finnish/lakkering enn snekkern sin!! Lenke til kommentar
tofter Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 Man0war: takker:D fint du likte lakkeringen er jo egentlig ikke så vanskelig med ett slikt prosjekt, er bare det at det tar så lang tid!! iallefall for meg.. takker igjen:) Klikka_bZerk: tusen takk bilde i litt lysere omgivelser kommer senere. dette er jo bilder jeg tok for en stund siden, og har gjort litt i mellomtiden, så de må komme i riktig rekkefølge AbbonoBra;) ja håper jeg får noe iallefall:), jeg hører vell fra noen snart!! hmm, lys ja?? det har jeg ikke tenkt så mye på.. men skal iallefall ha uv, og blir det noe anna blir det nok blått har du noen gode ideér om hva jeg kan gjøre? men skal holde det litt nøytralt altså.. Venn: jøss det er vell å ta i litt hardt:P, men veldig veldig fint kompliment , takker!! Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Du kan jo vurdere Vifte katoder... runde altså.. Få noe mer Uv stæsj inn og kanskje? tegne på hwen og vegger og sånn med uv pen/tusj/maling har ofte gitt stilige effekter før.. Du kan jo se i glisevasks Casemoddings guide, er en god del uv tips der Lenke til kommentar
tofter Skrevet 12. november 2005 Forfatter Del Skrevet 12. november 2005 (endret) kanskje flere katoder av no slag ja?? På ram, skjerkort osv har jeg allerede tatt på uv-tusj, gir litt effekt det og!! lurer på om det er noe spennende jeg kan gjøre med noen Led's!!? også tenker jeg på forslaget til haakie ang. plexi i bunn, det tror jeg kunne vert kult!! Endret 12. november 2005 av tofter Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 UV penner gir mer effekt enn uv tusj så det er sagt. Du kan jo ta en titt i Orac 4 workloggen, på nighterideren til DJ Sonic. Syns den ble veldig stilig, er jo temmelig avansert elektronikk men du kan jo gjøre ett forsøk Er jo mange prosjekter på bit-tech.net kan jo se etter noen LED mods der og Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Hvilket uv/lys (blacklight?) brukte du der? Så utrolig fint ut! Lenke til kommentar
tofter Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 UV penner gir mer effekt enn uv tusj så det er sagt. Du kan jo ta en titt i Orac 4 workloggen, på nighterideren til DJ Sonic. Syns den ble veldig stilig, er jo temmelig avansert elektronikk men du kan jo gjøre ett forsøk Er jo mange prosjekter på bit-tech.net kan jo se etter noen LED mods der og 5145042[/snapback] får se om jeg finner noe inspirasjon der;) Update!! som dere ser har jeg satt i umbraco skruer, de er fine mye støv:S uklart bilde, men se så fin nettingen er slik ser det ut på andre siden, den treklossen er for at man ikke skal kunne dytte inn sideplata så mye.. også har jeg festa venstre sideplate med umbraco skruer og innslagsmuttere(geniale greier) da blir det lett å ta av og på sideplata.. dessuten har jeg lakka cd-romen svart: viftene bak, bråker noe alvorlig:S closeup: var kanskje noen som la merke til at jeg har satt på ny front og, her er noen bilder fra da jeg lagde den: alt utstyret bruker metall fra kasssa til ett gammelt tower malen: slik går det når man bruker jalla dremel tilbehør fra clahs!! skruen knakk rett av:S ferdig kutta ut fra kassa "juksa" med å bruke en list jeg kunne følge med dremmelen gikk en del skiver, men det hadde ikke knekt så mange om jeg hadde hatt skikkelig kvalitets skiver.. Lenke til kommentar
tofter Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 (endret) gammle front: nye front: nye oppå den gammle for å se forskjell i størrelse: nye knappene, der gjorde jeg en bommert, som dere kan se:P skal prøve å få fiksa det på ett vis... slik skulle det ha vert(photoshop-modda) nye front med nye knapper: rot bedre med litt hw: mye rot her, skal fikse kabler osv etterhvert!! uv: rot, og stygge Ide kabler:S helhets bilde: blankt og fint:D har satt svart netting i front, bare midlertidlig altså.. slik ser det ut bak knappene, stygt men det synes jo ikke. måtte gjøre det slik for å få på kablene til knappene.. dette er det jeg driver med nå, kablene trenger virkelig en "oppussing" disse skal jeg sette inn i front i stedet for nettingen, men de trenger å bli tilpassa først.. det er så langt jeg har kommet nå, så jeg må jobbe litt for å få lagt ut neste update.. men blir nok ikke så lenge til;) Komentarer?? Endret 13. november 2005 av tofter Lenke til kommentar
tofter Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Hvilket uv/lys (blacklight?) brukte du der? Så utrolig fint ut! 5148871[/snapback] der brukte jeg vanlig Uv katode sett(30cm) fra microplex bra du syntes det var fint:D Edit: + at jeg brukte røde uv strømper fra 3dfxcool Endret 13. november 2005 av tofter Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Nice! Men en ting jeg reagerte på. Hvordan funker de knappene til å slå på maskina eller restarte den? På knapper skal bare gi en kort impuls, eller slår du de fort på og så av igjen? Lurer... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Nice! Men en ting jeg reagerte på. Hvordan funker de knappene til å slå på maskina eller restarte den? På knapper skal bare gi en kort impuls, eller slår du de fort på og så av igjen? Lurer... 5149264[/snapback] Lurte jeg på og... Men ellers var det sykt nice! SPTGW (Stå På The Good Work) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå