tofter Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Haakie: Takk:D angående stealthing av cd-rom tror jeg ikke det blir noe av, da vil jeg isåfall kjøpe slot-in drev.. men jeg har lakka det hvite drevet svart nå så ser ikke så verst ut!! Jeg er helt enig med deg at Klikka_bZerk har fine motiver, men de ikke vil passe som sidevindu i prosjektet mitt.. gratulerer med inlegg nr. 300!! Marius E: Bra, og takk:) Klikka_bZerk: Som sagt før tror jeg ikke motivene passer så godt til prosjektet mitt, men jeg kan hente litt inspirasjon derfra , topp vindu ditt blir jo heftig!! Lenke til kommentar
haakie Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Takker. lykke til med proskjektet, som sagt er jeg ikke god til å finne motiv til sida, men har noe litt bra i tankene. Hva med å skjære ut tofter i bunnen, eller skjære ut et av klikka bzerk sine fårslag. og deretter legge plexi under? derretter kan du borre in noen leds i plexien og få en stilig bunnplate! MvH Haakie Lenke til kommentar
tofter Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 (endret) noe slikt no?? bare med navnet i bunn? kunne vert spennede det.. jeg har også tenkt på noe slikt: men leds i teksten osv.. hva trur du? Endret 8. november 2005 av tofter Lenke til kommentar
tofter Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 (endret) ikke så mye til update, bare slenger ut noen bilder.. tipper dere ikke har sett skjøting av drev-rack før!!? de røde strekene er hvor jeg senere kutta for å få litt mer justering på drevene, og for å rette opp litt av den skjeve borringen jeg hadde slik ble det.. i neste update skjer det litt mer, for da begynner jeg å lakkere EDIT: skal foresten dekke cd og hdd racket med plexi senere, siden det ikke akkurat ble så pent.. Endret 8. november 2005 av tofter Lenke til kommentar
reds Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Det ser jo kjempefint ut! Skjøting av drev-rack var noe nytt, ja! Lykke til videre med lakkering! Mvh. Marius E Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Det ser bra ut Lykke til med lakkinga Lenke til kommentar
haakie Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Ja, det med tofter på side hadde jo vært rått! gleder meg til bilder etter lakkingen! Lenke til kommentar
haakie Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) noe slikt no?? bare med navnet i bunn? 5124368[/snapback] Ja det jeg tenkte på Edit: dobbelpost... Endret 8. november 2005 av haakie Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. november 2005 Del Skrevet 8. november 2005 Ser tøft ut det her! Stå på! Lenke til kommentar
tofter Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Det ser jo kjempefint ut! Skjøting av drev-rack var noe nytt, ja! Lykke til videre med lakkering! Mvh. Marius E 5124513[/snapback] Takk :!: update av bilder med lakkering kommer senere i dag!! Det ser bra ut Lykke til med lakkinga 5124892[/snapback] Takker Ja, det med tofter på side hadde jo vært rått! gleder meg til bilder etter lakkingen! 5125461[/snapback] håper bare jeg klarer å få dremla ut noe som ligner litt da.. også tror jeg at det ville vært tøft med Uv reaktivt glass rett bak teksten, men ikke på selve vinduet.. noen som vil gi meg en liten bit Uv plexi?? stay tuned Ser tøft ut det her! Stå på! 5125939[/snapback] Bra;) Det skal jeg gjøre!! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Hvordan type da? Blå? Skal skaffe en plate med det imorra. bestiller da. Skal se om det blir igjen noe Lenke til kommentar
tofter Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Hvordan type da? Blå? Skal skaffe en plate med det imorra. bestiller da. Skal se om det blir igjen noe 5128477[/snapback] blå ja det høres kjempe bra ut Lenke til kommentar
tofter Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 (endret) da blir det forhåpentligvis no alla dette: men Ny Update, lakkering:D sattsa på kvalitet lakk, er ikke jeg som betaler:P grunning: mangler litt i hjørnene, pga. jeg brukte rulle.. her står rammen alene, sammen med fyrings veden:P de grå platene får bare 2 strøk lakk første strøk, ble alt for dårlig så jeg pussa ned igjen.. ble så dårlig pga. støv og dritt i rulla.. så ett bilde av alle platene ferdig lakka(5strøk) bortsett fra underplaten, den synes jo ikke og har bare fått 1 strøk.. byggesett:P oooog ekstra utstyret: blir bilder av alt festa sammen neste update;) Endret 9. november 2005 av tofter Lenke til kommentar
haakie Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Fett! men det med tofter i vinduet: hva med å ha det i uv plexi og belyse med uv leds? link til hvor de selger uv plexi: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=6693 og så kan du ha uv leds(enkleste metode ) LINK: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5557 MvH haakie. Lenke til kommentar
tofter Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 ja da tenker vi likt akkurat slik skissa mi er!! :!: håper å bli sponsa av King_of_Kong med en liten bit plexi:D, det hadde vert knall!! takk for komentar haakie Lenke til kommentar
haakie Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 ja det blir sikkert like bra med en katode. men skal dene henges fast i side dæren eller inn kabonettet? KUTGW Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Ja, håper på å få plexi til fredag eller lørdag! Så får du hvis det blir noe igjen, på mandag eller tirsdag. Ok? FInt Lenke til kommentar
tofter Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 (endret) haakie: katoden henger på undersiden av tre-rammen, der vil den sitte perfekt plassert rett over Tofter skriften King_of_kong: det høres kjempe bra ut, heeelt ok EDIT: ------------------ Update!! Endelig bilder av kassa satt i sammen.. bare husk at dette ikke er det ferdige resultatet, fortsatt mye jeg har gjort og skal gjøre... er ikke helt fornøyd med lakken, man kan se trekonturene enkelte sted.. bak.. der kom det grå-spraylakk når jeg lakka innsiden.. vet ikke om jeg skal gjøre noe med det iogmed det ikke syns så godt...? digger denne: så noen finish(skrives det slik?) bilder: nesten spegl jo:P er den del støv på kabinettet her.. det jeg har gjort etter dette er å bytte ut alle små treskruer i front og side til umbraco skruer, ser mye bedre ut og sitter mye bedre!! som man kan se på noen bilder her henger fronten litt ut, så man kan se en sprekk mellom front og side-platene etter dette har jeg også lagd ny frontplate(den i metall) siden den gammle var skjev og stygg!! dere får se dette i senere updates Endret 10. november 2005 av tofter Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Å, det ble sykt pent! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Ble veldig pent! Finishen var ikke så veldig mye å si på den heller. Stå på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå