haakie Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Hei! bare lurte på om du ikke skal sende noen sponsor mailer? Mye og spare der. du vil nok få noe av noen. les denne om sponsorer og hvordan du skriver brev, en genial guide av gkisevask. Link til spons o.l: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=383424 les litt så ser du det om sponsing. Lenke til kommentar
tofter Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Veldig bra jobba! Veldig plain't og enkelt, men virkel alikevel solid. 5104350[/snapback] tusen takk:) det er akkurat slik jeg ser det og! følg med videre!! Lenke til kommentar
tofter Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Hei! bare lurte på om du ikke skal sende noen sponsor mailer? Mye og spare der. du vil nok få noe av noen. les denne om sponsorer og hvordan du skriver brev, en genial guide av gkisevask.Link til spons o.l: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=383424 les litt så ser du det om sponsing. 5104414[/snapback] jo hadde tenkt å gjøre det, takk for linken håper på å bli sponsa med noen vifter.. har du no forslag til design på vinduet?? bra guide ja, takk Glisevask :!: update kommer senere i dag.. Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 gleder meg! må si jeg er veldig imponert over det du har gjort, veldig bra jobba. du er flink Lenke til kommentar
haakie Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 ja veldig bra så langt! Lenke til kommentar
notalive Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Er du gal mann?! signaturen din er aaalt for lang fire linjer maks Blir bra dette, kabinettet altså Edit, signaturen til haakie altså. Endret 4. november 2005 av notalive Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 sykt bra! gleder meg til neste update! 5101591[/snapback] hyggelig og høre det blir nok ikke så lenge til neste update;) Genialt navn da! Men har du noen spesielle planer (sette inn vindu eller no) for kabinettet? Kan jo legge dem ut her for respons og sånn 5101595[/snapback] kanskje jeg beholder det da:) Vindu kommer, jeg mangler bare å kutte ut i siedøra og kjøpe plexi!! ellers har jeg skjært ut 2x80mm bak, og 1x120mm + 1x92mm forran til vifter.. jeg mangler noen vifter så jeg har tenkt å søke om sponsor jeg har enda ikke bestemt meg for designet på vinduet, så dere kan komme med forslag 5101775[/snapback] Har aldri hørt om noen som ikke er blitt sponsa av Vendur så du kan jo prøve der! jeg fikk en vifte og 20% på alle andre jeg ville kjøpe... tror det er std. sponsen dems, dem svarte meg på under 2 timer så virkelig greie folk Lenke til kommentar
tofter Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 (endret) gleder meg! må si jeg er veldig imponert over det du har gjort, veldig bra jobba. du er flink 5104492[/snapback] jøss, tusen takk ja veldig bra så langt! 5104526[/snapback] takk haakie Er du gal mann?! signaturen din er aaalt for lang fire linjer maks Blir bra dette, kabinettet altså Edit, signaturen til haakie altså. 5104552[/snapback] ja, håper det blir bra Abbono: okei, det høres jo bra ut!! da sender en mail til vendur.no i dag! Edit: ----------------------------- Da er sponsor mailer sendt og det er på tide med en update!! her er knappene jeg snakka om: tok med mp3'en for at dere skulle få se størrelseforhold.. satt på plexi-plate bak for at knappene ikke skulle fyke ut av kabinettet.. her var det tenkt at de skulle inn: og slik er festemekanismen, altfor "busmekka" derfor ble det endring av design etterhvert.. det som var tøft med dette, var at jeg brukte hdd og power led til bakgrundslys, og dermed blinka reset knappen i takt med harddisken smakbit på neste update, da skjer det mer.. Endret 4. november 2005 av tofter Lenke til kommentar
haakie Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) feilpost.. Endret 4. november 2005 av haakie Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Kule knapper! Digg når reset-knappen blinker i takt med HD-en, da Du har samme Mp3-spiller som jeg, btw. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Jeg likte de der knappene Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 (endret) Wow !! De knappene der likte jeg, de var helt råe, genialt !! . fikk nesten lyst til ta kopi av dem :!: men... desverre så passer de ikke inn i mitt theme Dette begynner å se forbaskal bra ut. please ikke si at du skal male/farge lakke det a, puss det ned og gjør en bra finnish på det, beis det og ha på noen strøk med lakk til slutt, tror det vil bli drit fint. Nå bare ser jeg for meg de ideene altså hehe, bare ramler inn her :!: Det eneste jeg har å utsette på de knappene er lyset i dem, kunne kanskje tenkt meg å fordele det litt, få hele knappen til å lyse og ikke få det skarpe punktet i mitten av de. dette gjør du enkelt ved å sette leds ved siden av de på innsiden av kassa også isolerer du leds og knapp, på den måten så får du en jevn og fin farge over hele knappen . Keep up the good work Endret 4. november 2005 av DJ-Sonic Lenke til kommentar
tofter Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Kule knapper! Digg når reset-knappen blinker i takt med HD-en, da Du har samme Mp3-spiller som jeg, btw. 5104969[/snapback] ja veit!! mp3 spiller duger den;) Jeg likte de der knappene 5105041[/snapback] bra dem falt i smak:) ,synd jeg måtte fjerne dem:( Wow !! De knappene der likte jeg, de var helt råe, genialt !! .fikk nesten lyst til ta kopi av dem :!: men... desverre så passer de ikke inn i mitt theme Dette begynner å se forbaskal bra ut. please ikke si at du skal male/farge lakke det a, puss det ned og gjør en bra finnish på det, beis det og ha på noen strøk med lakk til slutt, tror det vil bli drit fint. Nå bare ser jeg for meg de ideene altså hehe, bare ramler inn her :!: Det eneste jeg har å utsette på de knappene er lyset i dem, kunne kanskje tenkt meg å fordele det litt, få hele knappen til å lyse og ikke få det skarpe punktet i mitten av de. dette gjør du enkelt ved å sette leds ved siden av de på innsiden av kassa også isolerer du leds og knapp, på den måten så får du en jevn og fin farge over hele knappen . Keep up the good work 5105098[/snapback] utrolig bra du synes det:D var da ikke måte på hvor fine komplement jeg sku få angående lakken , det er alt lakkert som sagt er dette ett nesten ferdig kabinett, men legger bare ut bilder i små porsjoner.. men jeg tror du har rett i at det kunne blit fint med bare beis og klarlakk, hadde skillt seg ut litt iallefall!! og btw, jeg bruker ikke disse knappene lenger, siden dem ble for *ustabile* Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 ok men det blir sikkert bra uansett det da men hva mener du med ustabile ? hadde det ikke gått ann å modifisere dem litt ? Lenke til kommentar
tofter Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 (endret) ja, ble bra med de nye knappene og!! tror jeg beit over mer en jeg kan tygge når jeg gikk løs på de knappene.. de var vanskelig å få sentrert, og gikk ikke jevnt inn osv.. bare så på montasjen:P er ganske jalla løsning... hadde jeg prøvd kunne jeg sikkert fått dem bedre, men jeg gadd ikke å bruke mer tid på dem:P ------------------ Edit: tar updaten nå siden jeg ikke vil få tid senere i dag... som dere så på snik titten blir det viftene som skal inn i dag:) skjærte med stikksag, så ble ikke helt perfekt, men jeg er fornøyd.. vart bra det, men er en sprekk mellom de 2 lagene av finér, derfor brukte jeg restene av listene som jeg brukte til ramme, til å tette igjen sidene.. snikk-titt på updaten i morgen: Endret 5. november 2005 av tofter Lenke til kommentar
tofter Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 update: slik vart det.. Feste til PSU, jeg har merke rundt en bommert jeg hadde der, men har ordna det nå.. feste til Psu, ser ikke ut her, jeg har avrunda hjørnene og pussa den ned nå.. slik vart det med ramme mellom, ble akkurat slik jeg ville ha det:) trenger litt pussin/sparkling: med netting: front.. det var det... jeg trenger fortsatt forslag til design på vinduet, så det er bare å skrike:) smakbit til neste update: Lenke til kommentar
haakie Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 nydeli jobb. jeg er desverre ikk noen god i å finne figurer til sidevindu.. Men skal du stealte cd-rom? KUTGW! Lenke til kommentar
reds Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Ser greit ut, det her. Lykke til videre! Mvh. Marius E. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 nydeli jobb. jeg er desverre ikk noen god i å finne figurer til sidevindu..Men skal du stealte cd-rom? KUTGW! 5113667[/snapback] Du kan ta en titt i black pearl i signaturen min Her og Her og Her er noen tegninger som du kanskje kan bruke Lenke til kommentar
haakie Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 nydeli jobb. jeg er desverre ikk noen god i å finne figurer til sidevindu..Men skal du stealte cd-rom? KUTGW! 5113667[/snapback] Du kan ta en titt i black pearl i signaturen min Her og Her og Her er noen tegninger som du kanskje kan bruke 5115767[/snapback] De der er nok ikke så gode når det er et side vindu. vil ikke se bra ut, men det DU klikka bzerk har er jo fint i toppen, men tror ikke tofter skal ha topp vindu Lykke til tofter! Btw: inlegg 300 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå