ArcticIce Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Har fått meg dette kabinettet (Lian Li 6070 Scand), men de medfølgende hovedkort skruene, passer ikke til festene til hovedkortet (følger også med). Eller, de passer, men de går ikke helt inn i festene selv med mye makt. Noen som har vært borti lignende? Har en del andre skruer og skruefester liggende (fra Stacker) men disse skruefestene er litt lenger enn de fra Lian Li, vil de likevel passe greit? Lenke til kommentar
MrJavalava Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 For det første; hæ? Hva er det du prøver å montere på kabinettet? Er det ATX kort eller noe annet. Er det ett 939 eller 775 hovedkort?. Slike ting er greit å vite Årsaken til at jeg spør, er at jeg har det samme kabinettet liggende på postkontoret (blir værende der til helga), og vil gjerne vite om det er noen sære problemer under montering Lenke til kommentar
ArcticIce Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Det er de hovedkortskruene som man fester hovedkortet til i kabinettet. Er et ATX Socket 939 kort det er snakk om. Fikk festet kortet igår, men føler at jeg ikke fikk festet det helt bra, men det sitter ganske godt. Men synes absolutt en så anerkjent produsent som Lian Li skulle ha hatt en litt bedre løsning med disse skruene. Lenke til kommentar
benz Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Hva er det som ikke stemmer? Lengden på skruene? Gjengingen? Har du satt på avstandsskruer mellom baksiden av hovedkortet og ramma? Lenke til kommentar
Biffen89 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg forstår hva du mener. Hadde akkuratt det samme problemet jeg også, strevet lenge med å få dem på plass Men jeg gruer meg mest viss jeg skal ta ut Hk, viss jeg får det ut Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Det gikk helt fint når jeg skifta kabinett... Hadde ingen problemer med å få festet hk`et. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå