sofarot Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Har sett på en del routere. Men, hvilken er mest stabil og rekker langt til en passelig sum? Endret 2. november 2005 av ketchez Lenke til kommentar
lurulf Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Har sett på en del routere. Men, hvilken er mest stabil og rekker langt til en passelig sum? 5096359[/snapback] Ta en titt på Linksys WRT54G eller enda bedre Linksys WRT54GX. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Har skaffa meg linksys wrt54gx (srx) og den danker ut alle når det gjelder rekkevidde.......... Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Vel jeg har WRT54GX med SRX teknologi jeg og. Mene, rekkevidden blir ikke noe bedre hvis man ikke har MIMO kort til klienten og. Bare så det er nevnt. Men ellers så er jo den routeren stabil og grei. Riktignok kunne jeg godt tenkt meg uorginal firmware til den, men som sagt ellers er den grei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå