brainwasher Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Er det noen som vet hva jeg kan bruke til og kute av litt av plexiglasset mitt med?? Så jeg slipper og gå til glass mesteren og betale masse penger!! Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 ..stikksag funker, bare glasset ikke er for tykkt da, for da vil du få problem med at plexien smelter på sagbladet og får stygge kanter. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Du kan bearbeide pleksiglass med fin-tannet stikksag eller liten vinkelsliper med lamellskive (sandpapir). Jeg trenger mere detaljert informasjon for å kunne gi deg bedre forklaring eller råd. John Kr Lenke til kommentar
TCK Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Kan du ikke kutte sånn ca og lime det fast? litt større enn det hullet som er i døren. da er det ikke så farlig med stygge kanter.. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Se her: http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...art=20&replies= Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Baufil fungerer helt fint. Brukte det på 5mm plexi. Pass på og ikke kjøre for fort da det lett kan bli varmt og glasset kan spekke voldsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå