DE1 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Heisann! Jeg har tenkt å kjøpe tre 80mm-vifter som stod i et raidmax kabinett. Viftene er brukt i 1 mnd. før de ble skiftet ut... Hva er passe pris å gi for disse? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 50 kroner for alle sammen Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 Det var vel litt drøyt? Selgeren skal tross alt ha LITT fortjeneste da Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Selv om det er Raidmax, så er de bra for det skjønner du Jeg har hatt de lenge, men byttet ut etter 1 mnd, pga fikk noen andre vifter jeg skulle prøve, så ble de bare der Jeg foreslår 160 for alle tre tilsammen, ville helst hatt 170 men... Den ene har blåe LEDS, de andre er vanlig plast Gode vifter! EDIT: Jeg som er selgeren EDIT2: Regnet ut at jeg har hatt de i rundt 1-1 1/2 mnd.. rundt der EDIT3: Viftene er solgt! To stk for 110 kroner og null øre En med blå LEDs og en uten! Endret 2. november 2005 av DJ Ovin Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Edit: SOLGT for 110,- for to vifter! Edit2: For sen! :!: Endret 2. november 2005 av DE1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå