hallvis Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 En av tastene mine har plutselig sluttet å fungere. Det er tasten som lager disse tegnene: < og >. 'Nå lager den følgende tegn: \ ` ´ Resten av tastene fungerer fint! Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 prøv å restart maskinen. har skjedd med meg en del ganger, og det hjalp med en liten restart, hvis de ikkje hjelper. Hvilke tastatur har du? Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 Det er originalt tastatur til bærbar pc (AOpen). Er usikker om det er noe mer info å gi om det. Har restartet flere ganger, men det gir ingen virkning. Burde jeg kanskje ta Windows systemgjenoppretting? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 det kan du prøve, sikkert en instilling du har gjort utne å vite det. Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 har forsøkt systemgjenoppretting,.. .men desverre uten hell... tasten fungerer fortsatt ikke! Lenke til kommentar
Canute Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Dette er typisk som skjer når en søler cola ol. ned i tastaturet. Opplevd det samme. Om du vil gå drastisk til verks åpner du tastaturet og finner ei håndkle og tørker av (og mellom) de plastikk platene inni. Ellers kan du jo håpe på at det kondenserer vekk Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Dette er typisk som skjer når en søler cola ol. ned i tastaturet. Opplevd det samme. Om du vil gå drastisk til verks åpner du tastaturet og finner ei håndkle og tørker av (og mellom) de plastikk platene inni. Ellers kan du jo håpe på at det kondenserer vekk 5096584[/snapback] det har jo ingenting med at tasten ikkje fungerer, det vises feil tegn, og det tyder på at det er noe software problemer, ikkje hardwareproblemer. dvs. ingenting fysis med tastaturet, med mindre noen har byttet litt rundt på tastene dine. Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 her er det nok en softwarefeil her ja... har ikke sølt noen ting ned i tastaturet. Tasten slutta plutselig å virke.. aner ikke hvorfor! Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Men når jeg sto opp i morges - da virka plutselig tasten igjen! syke greier.... Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Sannsynligvis bare et midlertidig kjønnsskifte som den angret seg på i ettertid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå