Octavian Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 nå som relativt.net ikke finnes lenger står jeg her med skjegget i postkassen, hvordan skal jeg åpne porter og forwarde og alt det der? Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Kanskje dette kan hjelpe litt..... http://web.archive.org/web/20040211154038/...t/illuguide.php Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 Houray! Takker! Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 vel da kommer det problemer igjenn, jeg prøver og mekke en FTP server. bruker bulletproof FTP. får kolbet til fra LAN, men så fort andre skal koble til fra internett, da får de ikke opp noen mapper. serveren registrerer de som connected. så tar det som at det er en feil jeg har gjort i routeren. fulgte guiden og mekket nat og sånn annen greie til FTP (20 - 21) og filter regler for 20- 21 hva er gatl? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå