SirHiss Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Ok, jeg får internett fra huseieren gjennom et ( håpløst ) trådløst lan. I tillegg har jeg et vanlig lan hvor jeg har et par pcr og en xbox. Problemet er at jeg får ikke nett når lan koblingen er aktiv. Jeg tror kanskje windows forsøker å koble opp mot nettet gjennom lan koblingen. Går det ann å tvinge den til å bruke den trådløse koblingen? Bruker Windows XP SP2 Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 har du prøv å la vindows dele internettet ut fra wifien eller prøvd men en nettverksbru? Lenke til kommentar
SirHiss Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 har du prøv å la vindows dele internettet ut fra wifien eller prøvd men en nettverksbru? 5096394[/snapback] WCS hjelper meg jo ikke når jeg ikke får brukt den trådløse koblinga sammen med lan. De andre pcnene er utenfor rekkevidde så jeg får ikke delt de derfra. Huseierens onde Jensen ruter støtter ikke bridging. Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 hvis du kjører en wrt54g i client route mode. så funker det fint mot jensen routern. gjør der mot min nabo her : jensen wireless broadband router 2 NB: se opp for nye wrt boxer Lenke til kommentar
SirHiss Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 hvis du kjører en wrt54g i client route mode. så funker det fint mot jensen routern. gjør der mot min nabo her : jensen wireless broadband router 2 NB: se opp for nye wrt boxer 5105142[/snapback] Har en 3COM OfficeConnect 11g. Finner ikke noe client mode på den i hvertfall. Kan titte litt etter en firmware oppgradering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå