RimArt Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 hei.. Jeg driver nå å lager en hjemmeside siden den forrige ble ødelakt. Jeg lager siden slik jeg vil ha den i photoshop og setter på teskt å slikt med enten frontpage eller DW. Jeg vet at MAAANGE foretrekker notisbok eller noe lignende enn slike programmer. Men jeg har gått litt lei dem. Er det noen av der som bruker noe annet ? Helst noe bra. Gjør ikke noe om det koster penger. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Blei sida "ødelagt"? Knuste du den? Knakk du den? Lenke til kommentar
RimArt Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 Blei sida "ødelagt"? Knuste du den? Knakk du den? 5096114[/snapback] nope, veldig morsomt. det som skjedde var at alt på siden var helt F**** Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Vel. Hadde du berre hatt litt basiskunnskaper om generell dokumentoppbygging, og forstått litt CSS, så hadde du heilt sikkert klart å få ordna noko. Men eg har ei oppfatning om at du ikkje har akkurat dette, og det trengs. Programmet skal ikkje lage nettsida, det skal du, som utviklaren av nettstaden. Programval er heilt komplett uvesentleg når du, som utviklar, ikkje har den fjernaste anelse om korleis språket du skal skrive fungerar. Prøv en grei HTML-/CSS-editor med syntaks-highlighting, som e.g. Dreamweaver. Men aller først må du lese. http://htmldog.com er ein fin plass å byrje, så vel som å ta ein titt i Oppslagsverk Over Artikler. Endret 2. november 2005 av Henrik Lied Lenke til kommentar
RimArt Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 Vel. Hadde du berre hatt litt basiskunnskaper om generell dokumentoppbygging, og forstått litt CSS, så hadde du heilt sikkert klart å få ordna noko. Men eg har ei oppfatning om at du ikkje har akkurat dette, og det trengs. Programmet skal ikkje lage nettsida, det skal du, som utviklaren av nettstaden. Programval er heilt komplett uvesentleg når du, som utviklar, ikkje har den fjernaste anelse om korleis språket du skal skrive fungerar. Prøv en grei HTML-/CSS-editor med syntaks-highlighting, som e.g. Dreamweaver. Men aller først må du lese. http://htmldog.com er ein fin plass å byrje, så vel som å ta ein titt i Oppslagsverk Over Artikler. 5096389[/snapback] Jeg er klar over DET der. Men du svarte ikke på spørsmålet mitt. Jeg har prøvd å lære meg HTML og CSS men det var ikke så lett. Jeg driver fortsatt å øver. men jeg setter pris på inlegget ditt. Men det var ikke det jeg egentelig ville ha svar på. Jeg vet at MAAANGE foretrekker notisbok eller noe lignende enn slike programmer. Det jeg ville ha svar på var om noen andre brukte noen ANDRE SLIKE programmer som DW og frontpage ? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Notepad2 Kan du ikke bare bruke DW, hvis du absolutt skal bruke et slikt program? Lenke til kommentar
RimArt Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Notepad2 Kan du ikke bare bruke DW, hvis du absolutt skal bruke et slikt program? 5098208[/snapback] Hehe, joa men problemet er det at jeg ikke klarer å legge til tekst med DW. Så om du vet om noen guider eller noe lignende hadde det vært fint om du da i fra Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 CoffeCup (PC) Smultron (MAC) Begge er gratis og fungerer smertefritt! Lenke til kommentar
mugis Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 namo fungerer bra og er rimelig Lenke til kommentar
RimArt Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Skal prøve dem begge nå.. takker for svarene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå