uranus Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hei folkens! Jeg tenkte jeg skulle lage noe greier, bare et lite prosjekt, og da trenger jeg bilder av Helle Beck Figenschow i filmen Pelle og Proffen. Er det noen som kan hjelpe meg å finne noen? Trenger så mange som mulig! Takk! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Tror det er vanskelig å finne noe som helst om henne... Leste noe om henne på dagbladet.no for noen uker sida, om at hun hadde trukket seg veldig tilbake etter Pelle og Proffen filmen eller noe... Men prøvd å google? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Prøvd Google, Alltheweb, Kvasi og Sesam. Lenke til kommentar
Alech Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Prøvd Google, Alltheweb, Kvasi og Sesam. 5098222[/snapback] Prøve å lete etter "Lee Figenschow". Helle Beck Figenschow sitt fulle navn er "Helle Lee Elena Beck Figenschow Cervenova". Etter Pelle og Proffen filmene gikk hun litt i dekning men er nå dukket opp igjen som magedans instruktør i Oslo under davnet "Lee Figenschow". Go figure... http://www.orientaldance.no/ Er ikke så mange gode bilder av henne der, men det er noe fra en greie på NTNU i 2002 hvis du sjekker google. Lenke til kommentar
CavemanK Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Åssen i helsike vet folk sånne ting!? Lenke til kommentar
Alech Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Åssen i helsike vet folk sånne ting!? 5203159[/snapback] Gimme cookie, and I'll tell you Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå