Gå til innhold

*løst*Rome Total War-får ikke installert patch 1.3


Anbefalte innlegg

Jeg har omsider kjøpt Rome Total War. Har lastet ned pstch 1.3. Forsøker installasjon av exe-filen, og får følgende feilmelding:

 

Please do the following:

- close any running programs

- empty your temporary folder

- check your internet connection (internet-based Setups)

 

Then try to run the Setup again

 

Error code: - 6001

 

Jeg har lukket det jeg har hatt oppe av programmer

Jeg har forsøkt å finne en temporary-mappe, og den jeg fant var blank.

Nettilkoblingen er vel ikke så tvilsom, jeg er jo her. Jeg har også forsøkt å laste ned exe-fila fra en annen server, med tanke på at den var skadet, uten at det gjorde noen forskjell.

 

Kan noen hjelpe meg? Jeg vil nemlig online og spille :(

Endret av AK47
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, løste det. I desperasjon forstår fanden italiensk. Gikk grundig gjennom en italiensk nettside, og bladde meg fram til jeg kom over dette, som en liten god engelskspråklig kjøttklump i spagettien:

 

opened 'my computer'

opened 'c drive' (main hard disc)

looked for a folder called 'program files' opened it

looked for a folder called 'common files' opened it

looked for a folder called 'installshield' opened it

looked for a folder called 'professional' opened it

opened the folder called 'runtime' and 'cut' the files/folders inside

'runtime' and put them on my desk top so if there was a problem i could just

put them back,

closed all the folders then run the patch and it should install fine

 

Håper det kan være til hjelp for andre med samme problem. Var online og så flere hadde samme frustredende problem.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

TAKK GUD! PRIS DEG! Jeg har hatt akkurat det samme problemet i det siste og jeg ga til slutt opp (endte med å innstallere BI igjen :p ) Jeg trålte nettet idag for å finne en løsning , men fant det ikke. (hoppet over ting på italiensk for å si det sånn)....

Da skal jeg prøve det samme.

Er det andre som har fått dette problemet?

Jeg har innstallert denne patch'en til Rome før, og da gikk deg knirkefritt, derfor trodde jeg at pc'en min var virusinfisert når denne meldingen kom :p

 

__

 

"cut the files", tenker du på å slette dem vanlig eller å makulere i spybot eller lignende?

Endret av Steindum
Lenke til kommentar
TAKK GUD! PRIS DEG! Jeg har hatt akkurat det samme problemet i det siste og jeg ga til slutt opp (endte med å innstallere BI igjen :p ) Jeg trålte nettet idag for å finne en løsning , men fant det ikke. (hoppet over ting på italiensk for å si det sånn)....

Da skal jeg prøve det samme.

Er det andre som har fått dette problemet?

Jeg har innstallert denne patch'en til Rome før, og da gikk deg knirkefritt, derfor trodde jeg at pc'en min var virusinfisert når denne meldingen kom :p

 

__

 

"cut the files", tenker du på å slette dem vanlig eller å makulere i spybot eller lignende?

6342178[/snapback]

Han tenker vel på "cut" som å kopiere de over i en annen folder uten at det er noe igjen. Akkurat som om du klipper og limer med papir ;)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Ja, jeg installerte Rome TW her om dagen og fikk nøyaktig samme problem når jeg skulle prøve å installere patchen 1.3, det er godt at det ser ut som det er kommet en løsning for det der irriterte meg virkerlig.

 

Jeg avinstallerte igjen ganske kjapt dog og gidder ikke lide meg gjennom installasjonen igjen ;)

 

En artig ting jeg fant med avinstalleringen av RTW etter å ha installert M2TW var forøvrig dette: ...

wtf.JPG

 

Det er godt det var kommet en løsning på dette problemet med patchen som sagt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...