Reborn Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 har tenkt litt og lurer på om det er en option og endre design på siden ? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Er da ikke så lenge siden de endra designet. Syns det nåværende designet er bra jeg :smile: Sikkert et par enkelte ting som kunne forandres, men stort sett greitt :smile: Lenke til kommentar
TST Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Quote: Den 2002-08-25 19:14, Reborn skrev:har tenkt litt og lurer på om det er en option og endre design på siden ? Nei, det er ikke det. Er det noe spesielt du kunne tenke deg å endre på? Lenke til kommentar
Reborn Skrevet 25. august 2002 Forfatter Del Skrevet 25. august 2002 hvor har det blitt av alle demoene,patchene ? den dere download linken Lenke til kommentar
TST Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Quote: Den 2002-08-25 19:38, Reborn skrev:hvor har det blitt av alle demoene,patchene ? den dere download linken Vi fjerna den ettersom den ikke ble oppdatert. Den var heller ikke godt nok besøkt til at vi fant noen grunn til å bruke såpass mye energi på det. Men alt det gamle ligger fremdeles på http://www.gamer.no/nedlasting/ Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Synes det å bruke tid og ressurser på og lage et nytt design nå er unødvendig. Har selv designet en del hjemmesider, og jeg vet at det å lage et godt og vakkert design hvor fargene passer er tidskrevende. Synes ikke det er nødvendig enda, designet er fint det. Og nå ser jeg at det er designdog som har designet siden, og hvis ikke det er noen her i gamer.no som kan lage et godt et eller har lyst så er det heller penger det går på. Vil heller ha flere anmeldelser og lignende. Lenke til kommentar
TST Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Quote: Den 2002-08-25 21:27, sanoj_20 skrev:Synes det å bruke tid og ressurser på og lage et nytt design nå er unødvendig. Har selv designet en del hjemmesider, og jeg vet at det å lage et godt og vakkert design hvor fargene passer er tidskrevende. Det er også vår filosofi. Vi har ikke planer om å lage noe nytt design over hodet. Jeg ville bare høre om det var noen spesielle finesser eller design-ting som var savnet. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Dere kan jo bare legge in flere "templates" så kan brukerne selv endre"Board Style" inne i sin profile så er det problemet løst! Og de kan finnes her: http://www.phpbb.com/styles/ 8) Eksempel på "skins" dere kan laste in er: DarkEQ, SubBlack, digital twilight osv! Dere kan se disse i aksjon på mitt forum hvis dere vil bare trykk på min signatur link. Deafault er DarkEQ :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå