eranro Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Jeg sitter på en 15-tommers CRT-skjerm nå (gammel) og vil ha en ny LCD-skjerm. Jeg ser det er mange LCD-skjermer ute, men har ikke peiling på hva som er bra og ikke bra. Noen som kan gi meg noen forslag? Edit: Egentlig har jeg ingen maks-pris. Jeg vil heller ha en dritbra 17-tommer til prisen av en ok 19-tommer, om dere skjønner. Den skal brukes til det vanlige (internet/film/spill). Den bør ha god innsynsvinkel, og greie fysiske innstillingsmuligheter. Endret 2. november 2005 av eranro Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) Er ute etter det samme. - Min maks pris er 1800. Hva har du satt for det? Endret 2. november 2005 av DE1 Lenke til kommentar
Nils`n Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Samsung Syncmaster 730bf sier jeg bare Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Spørs hva trådstarter sier til å punge ut så mye som 2 500 Link Lenke til kommentar
eranro Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 Jo, jeg kan godt gå for en i den prisklassen. Men hva med NEC? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305705&cks=PLS Den koster jo omtrent like mye som Samsungen. Og den har visstnok gode justeringsmuligheter på foten. Har Samsungen det? Lenke til kommentar
AnRe Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg er fornøyd med 1770NX men den har noe lyse felt oppe og nede i bildet på helt svart. Testen til HW.no gir en god beskrivelse av skjermen. Krystallklare bilder som er bedre enn min tidligere mellomklasse CRT Lenke til kommentar
Nils`n Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Dette kan du få svar på i morgen. Får da min syncmaster 730bf Samsungen har bedre ms tid og bedre kontrast og lysstyrke Endret 3. november 2005 av Nils`n Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Dette kan jeg si litt mere om, på jobben selger vi bla.a. 730'en og det er en god skjerm altså, ingenting negativt om det, men ofte blir 4ms litt misvisende da man aldri vil merke forskjell på 4ms, 8ms og kanskje t.o.m 12ms eller 16ms da skjermene er såpass små. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Eizo L578 (og 14-tegns-regelen fører til at jeg må skrive en morsom parantes, tjoho) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå