Svoosj Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Leste på daglbadet.no en artikkel om kinosjefen i Fredrikstad. db.no Ser ikke dette bildet litt manipulert ut? Føler at det er en glow rundt mannen, og at skygge på hodet faller feil ifht resten av bildet... Mulig det bare er meg Lenke til kommentar
Krister03 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 (endret) det ser sånn ut ja....aner ikke hvorfor de gjør det, jeg syns ikke det ser bra ut i det hele tatt og jeg irriterer meg over at min lokale avis ( TA ) også gjør det Endret 2. november 2005 av Krister03 Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hmm... Jaggu ikke sikker... Det lysere gresset rundt ansiktet kan være restene av en hastverksjobb for å lyse opp ansiktet. Men det som jeg reagerer mer på er sjorta hans. Spesielt ermene. Ser litt "lagt på" ut.... Og høyrearmen virker litt for uskarp sammenlignet med resten av bildet... Tror dette er et "illustrasjonsfoto". Bra gjort, men med noen elementer som skurrer litt. Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Tror ikke de har 'puttet' han fyren inn i bildet med Photoshop eller noe sånt, heller det at de har prøvd å lysne han opp en del, men kunne ikke gjøre det så grundig på grunn av tidmangel. Spesielt håret ville (nesten) vært umulig å få bra til. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Se armen hans da... Ser jo grilla ut, og den lyser jo opp. Snakker om den armen så henger ned.. Lenke til kommentar
Krister03 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 eneste som er manipulert her er lyset rundt fyren for å få ham mer i fokus eller noe...ser ikke bra ut Lenke til kommentar
Kilronan Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Du verden. Visste ikke at Steven Spielberg var kinosjef i Fredrikstad. Lenke til kommentar
CWalken Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Tror det som nevnt ikke er verre enn at det er en litt dårlig gjennomført opplysning av mannen, som nevnt. Glorien rundt hodet skyldes en litt for stor feather av en litt ustødig maske. Altså ikke manipulert, men litt for unøyaktig etterbehandling. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Vel, det blir vel eigentleg manipulasjon uansett? Lenke til kommentar
Bosun Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Nei, det blir etterbehandling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå