Teroedni Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Har sølt cola i eit tastatur. Tasturet overlevde det, men var ikkje særlig flott. Kasta derfgor det når eg fekk meg nytt, men da hadde eg hatt det i 2år .Det kosta bare 100 kr so det var ikkje for gale da:) Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 jeg har drevet med pc i rundt 6-7 år nå tipper jeg, og jeg har aldri sølt drikke på tastaturet- Det eneste jeg har klart å søle på det er tro det eller ei, boller. Ja, wienerbrød rettere sagt, jeg satt å spiste et wienerbrød med hodet over tastaturet, så plutselig begynte masse flak og falle av, og falt ned gjennom sprekkene mellom knappene. Det var vel en 3-4 store flak, og de ligger der enda lol, 2år etter. Har ikke hatt noen problemer enda, men gidder ikke ta opp en haug med knapper. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 De flakene gjør neppe noen skade der nede uansett vil jeg tro. Det eneste måtte være hvis de smelter og begynner å renne rundt nedi der, men så varmt blir det vel neppe. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 lol nei heh, ikke i et tastatur, ikke inni en pc engang, må nok langt over kokepunktet for at melbakst skal smelte vil jeg tro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå