metalizer Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Satt bare og grubblet litt og kom på at jeg til dagen søler minst 2ganger på tastaturet til min stasjonære pc. Har nå bestilt laptop og frykter for hva som kan skje med slike uhell over tastaturet på en laptop?? Bruk og kast da eller? Enkelt nok med tastaturet på stasjonæren min, kjøper bare nytt og befinner meg vel nå på mitt 7 tastatur Lenke til kommentar
golas Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg måtte kjøpe ny harddisk til den jeg hadde for noen år siden, alt på grunn av min store apetitt på Coca Cola Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Ja, ja om du søler så fælt så vil jeg fraråde deg å skaffe deg laptop. Ellers så får du slutte å ete og drikke mens du sitter på laptopen. Forøvrig har IBM en laptop som skal tåle ganske så mye søling, da det er drenering osv rundt tastaturet, men den er dyr. Ellers så fins det folk som søler på laptopen sin, med det resultat at den kan streike...... Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 hvis du søler på tastaturet to gang om dagen så anbefaler jeg at du tar deg en legesjekk.. mistenker at det er no feil med motorikken din. Lenke til kommentar
Karl_O Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Kan være lurt å forsikre den da, så er det ikke krise om man griser litt... Har selv verdisaksforsikring fra If på min bærbare pc... Den dekker det aller meste av skader som kan oppstå (søle i tastaturet, miste pc'n i bakken+++), og jeg betaler ikke mer enn 500 kr i året! Definitivt verdt det om uhellet skulle være ute en dag! Lenke til kommentar
Timur Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 For å si det sånn så ville jeg hatt en god forsikring og backup ofte:P Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg har ikke sølt noe på min PC/tastatur noen gang. Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 altså, hvis noen søler på tastaturet 2 gang om dagen.. så kan man jo anta at de sølger en god del mer andre steder også. og da begynner det bli noe galt.. er ikke normalt å gå rundt å søle flere gang for dag. Lenke til kommentar
metalizer Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 yazzi skrev: Kan være lurt å forsikre den da, så er det ikke krise om man griser litt... Har selv verdisaksforsikring fra If på min bærbare pc... Den dekker det aller meste av skader som kan oppstå (søle i tastaturet, miste pc'n i bakken+++), og jeg betaler ikke mer enn 500 kr i året! Definitivt verdt det om uhellet skulle være ute en dag! 5095341[/snapback] Seriøst den forsikringen fra IF er det første jeg skal skaffe meg når laptopen kommer Men jah har bestemt meg for å kutte ned på unødvendig mat og drikke når bærbaren kommer, tenkte jeg heller kan bruke stasjonæren som serviett og snu meg mot den hver gang jeg tar ett saftig bit av den nystekte grandiosaen Lenke til kommentar
Cocytor Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Katta tissa i tastaturet på min gamle olivetti stasjonære engang. Det streika. Er det noen som husker olivetti? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 metalizer skrev: Enkelt nok med tastaturet på stasjonæren min, kjøper bare nytt og befinner meg vel nå på mitt 7 tastatur 5095274[/snapback] Hvordan spiser/drikker du ? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg søler aldri på tastaturet. Er veldig forsiktig med drinker ved min kjære laptop. Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Har aldri sølt drikke på tastaturet bortsett fra 3 kilo med pizza og potetgull fett :!: Lenke til kommentar
metalizer Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 Cocytor skrev: Katta tissa i tastaturet på min gamle olivetti stasjonære engang. Det streika. Er det noen som husker olivetti? 5096382[/snapback] Vel når jeg spiser ved maskinen så slenger jeg alltid bena opp i vinduskarmen og lener meg lang bak i stolen for så å legge tastaturet på fanget. Så står maten på pulten en halvmeter vekke og det er som regel da hver gang jeg lener meg over for å hente tallerkenen med diverse godsaker at jeg skumpler og søler over tastaturet. Lenke til kommentar
syntEltric Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Ha en militant holdning til flytende veske i nærheten av elektronikk. Med et mulig unntak av vannkjøling Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Cocytor skrev: Katta tissa i tastaturet på min gamle olivetti stasjonære engang. Det streika. Er det noen som husker olivetti? 5096382[/snapback] OT: Ja jeg husker Olivetti, det må ha vært tidenes særeste PC-er. Å oppgradere en Olivetti med annet enn Olivetti-deler var jobb for modige menn. Men de lagde gode matriseskrivere syns jeg å huske Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 (endret) Dersom du søler ikke skaff laptop. Det jeg enkelt og greit gjør er at jeg har colaen på gulvet, eller et annet bord og snur meg vekk fra pcen hver gang jeg drikker. Har heller aldri sølt forran en pc. Endret 3. november 2005 av Matmoms Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Jeg har prestert å søle iskaffe i tastaturet på min Dell Latitude 8600, med det utfall at noen taster sluttet å virke. At jeg må betale nærmere 3000,- for reperasjonen har vel fått meg til å innse at drikke bør holdet laaaaaangt unna laptoper. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Enkel måte å ungå det på. Sett drikken lavere enn tastaturet. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 lol, må bare være ekstreme nerder som klarer å søle ting på tastaturet, altså, dere må holde hodet 5 cm fra skjermen eller hva? hvis ikke, hva er problemet med å svinge hodet til siden når dere drikker eller spiser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå