hitokiri Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Om du er lei av ledninger og klumpete blåtann-håndfri på øret når du er ute og kjører, kan en bilstereo blåtann og innebygget håndfri være noe for deg. Les mer Lenke til kommentar
Musty Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Dersom du vil ha håndfri i bilen, men ikke vil rote med ledninger eller ha et klumpete hodesett på øret dette vil jeg påstå at ikke er helt riktig... nå vet jeg ingen ting om parrot sin, men på Pioneer er det en ekstern mikrofon som skal festes i taket. Jeg vil påstå at å legge den ledningen hele veien til taket uten at det skal se helteit ut vil være å "rote med ledninger".. men det er jo en engangsaffære da.. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Åååh, nå fikk jeg lyst på sånn. Siden jeg har iPod hadde det vært kult med pioneer sin, men jeg likte at denne hadde tastatur Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Fine greier, men kjøper man en ny bil i dag så kan man velge BT-handsfree hos de fleste bilprodusenter. Men har man en Toyota Corolla 1.6DX fra 1988 er jo dette veldig bra Lenke til kommentar
-M- Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 En enklere variant er Siemens Car Kit Bluetooth HKW-600. Vurderer å anskaffe en slik. Fins det noen andre lignende alternativer? Lenke til kommentar
-M- Skrevet 10. februar 2006 Del Skrevet 10. februar 2006 Fant denne sjøl: SE Bluetooth™ Car Handsfree HCB-700 Hva er best av denne og Siemes-varianten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg