Joddleif Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Har et lite problem med min eksterne harddisk koblet til min bærbare PC. For opp følgende feilmelding når jeg prøver å åpne en mappe på harddisken: Disken i stasjon E er ikke formatert. Vil du formatere den nå? Klikker ja Ja får jeg beskjed om å formatere hele min eksterne harddisk, noe jeg slettes ikke er interessert i. For opp feilmelding når jeg prøver å slette mappen. Noen som vet om et genialt program som sletter filer/mapper og ignorerer enhver feilmelding? Ser ut som jeg trenger det her... Lenke til kommentar
smh Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Du kan jo først prøve å kjøre kommandoen "chkdsk e: /f" i frå Start->Kjør Dersom du fremdeles har problem kan du prøve å slette mappa frå kommandolinja Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Jøss, det der var jo bare helt genialt. Hadde ikke CheckDisk i tankene jeg. Men nå funker det altså helt utmerket. Tusen takk for hjelpen:) Lenke til kommentar
Tommy88 Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Hvordan sletter jeg en mappe fra komandolinja ? Lenke til kommentar
smh Skrevet 3. november 2005 Del Skrevet 3. november 2005 Hvordan sletter jeg en mappe fra komandolinja ? 5099237[/snapback] med kommandoen "rmdir" eller "rd" Prøv "rmdir /?" eller "rd /?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå