Templar Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Heisann. Kjøpte denne mus da jeg har gitt vækk en gammel databoks til en onkel, han fik et stk. mus og tastatur fra meg også. Denne mus SUGER fullstending i spill, mouse smoothing hjelpte litt men overallt IKKE for spill. Bruker min kona sin MS intellimouse som er miget bedre i spill. Smoothere bevegelser og bruker hele 125MHz refresh rate som USB porter har. Wireless bruker mindre refresh til at spare batterier og det vil du føle i spillene. Hadde Logitech Mouseman wireless.. FORGET it.. samme drit i spill. Konklusjon= Wireless != spill. Hilsen, Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Dette er vel ikke noen nyhet akkurat? Alle vet at wireless suger til spill? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Ehhe. Duh! :wink: Og naturligvis er wireless != spill. if (musType=wireless) { kjøpMSIntellimousev3.0(nå); } [ Denne Melding var redigert av: LarsC på 2002-08-25 19:14 ] Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Quote: Den 2002-08-25 18:57, MrA| skrev:Alle vet at wireless suger til spill? Korrekt! Lenke til kommentar
zTab Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Har selv Cordless Desktop Optical og synes den fungerer bra til spilling! Så er Logitech også mer kvalitet enn MS da :wink: Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Logitech sine trådløse funker dritbra i spill de... Lenke til kommentar
KaldBlod Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 MS' mus suger... Wireless suger også. De veier mer, pga. batteri. De blir fortere utladet (spes optisk). Og hva er vitsen med å sitte på andre siden av rommet med musa? Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 logitec wireless bedre enn ms? glem det! suger til og med i windows... wireless suger til alt! skulle ikke vært funnet opp, i allefall ikke med dagens teknologi! kjøp ms intellimouse exploer med func 1030 og mouseskatez og erfar hva spillemus er for noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå