Ulvestad Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Ikkje rare greiene som kom herfra. Virker som om det har blitt litt utlegg på q-tec kabinettet ditt likevel. Litt div. her og der blir fort kroner. Men morro og lærerikt er det uansett. Lykke til videre, følger spendt med. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Tusen takk for gode ord ulvestad. Har blitt et par hundringser ja, 500 til nå sånn ca... +/- 100 Kan også skrive hva sponsor Ulvestad ga meg! En haug med skruer Fire viftegriller! Hadde jeg ikke fått det måtte jeg bestilt fra microplex.no + frakt ville det blitt....dyrt! Nok en gang takk! Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Det er jo kjempe bra da Daggern2005. Hadde jeg hatt så skulle du med glede ha fått av meg også, men slik det er nå så har ikke så mye som ei vifte liggende en gang men kan høre med kompisene jeg vettu, de har i hvertfall mere enn meg nå Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Hehe, sier ikke nei! Tar som sagt imot alt jeg Får stikksag og bormaskin tilgang fra helgen av tror jeg. Da kan jeg skjære og kanskje sette inn plexi! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Bumper spørsmålet mitt om det er noen som har endringer til planene mine som jeg har skrevet litt før i tråden... Hadde vært fint med kritikk! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Bumper spørsmålet mitt om det er noen som har endringer til planene mine som jeg har skrevet litt før i tråden... Hadde vært fint med kritikk! 5163718[/snapback] Hvorfor bumpe spørsmålet ditt da? Det er null problem å kutte plexi/lexan med stikksag Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Jeg bumpa spørsmålet mitt fordi det ikke ble besvart før i tråden... Er det ikke noe problem å skjære i plexi sier du? Med stikksag? Hva er forskjellgen på plexi og lexan? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Jeg bumpa spørsmålet mitt fordi det ikke ble besvart før i tråden... Er det ikke noe problem å skjære i plexi sier du? Med stikksag? Hva er forskjellgen på plexi og lexan? 5164107[/snapback] Lexan er vanskeligere å få riper i og den tåler mer varme Det er derfor den koster mer Du får kjøpt lexan hos din lokale glasshandler Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Huff da, høres ikke bra ut Hva fester man lexan/plexi med da? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Huff da, høres ikke bra ut Hva fester man lexan/plexi med da? 5164168[/snapback] Du kan bruke lim, Umbraco skruer (ser drit tøft ut!) skruer, popnagler, egentlig alt som har skrue og mutter-løsning eller lignende Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Bare borre rett i plexien da? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Bare borre rett i plexien da? 5164242[/snapback] Ja, men du må være forsiktig, kan hende at den sprekker Har ikke prøvd selv, skal borre hull i morra jeg og Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Lykke til! Tror jeg for min del skal lime Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Lykke til! Tror jeg for min del skal lime 5164297[/snapback] Den er grei Men hør med noen hva du skal bruke for noe, for vet ikke helt hva som kan brukes;S Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 16. november 2005 Forfatter Del Skrevet 16. november 2005 Ja, ok. Da spør jeg han jeg kjøper glass av Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Liten Sketch-up UPDATE! Bildene illustrerer planene jeg har på utseende generelt... På bildene ser du at jeg har en vifte under PSU-vifta og en på toppen av kabinettet, det skal bare være et sted, veit ikke helt hvor enda, tror det blir bak. Ellers så blir det vel plexi foran og seks LEDS der så det vil bli grønt lys der... Forslag til forbedringer? Edit: Som du kan se har jeg hverken Paint og/eller Sketch-up skills! Endret 18. november 2005 av DE1 Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Det så helt greit ut det der Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Jeg tror ikke du har plass til en vifte i toppen. *ser ned på mitt Q-tec som erstatter mitt egentlige* Nope, det er ikke dypt nok Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 18. november 2005 Forfatter Del Skrevet 18. november 2005 Ikke dypt nok? - Åssen da? Da blir det nok bak ja, skjære ut den stygge q-tek-grillen og sette inn en av de jeg fikk fra Ulvestad! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Dybde: Hvor dypt kabinettet er. Ukjent med det ordet? Ok, det re hvor "langt" kabinettet går bakover. Dybden er fra fronten til bakenden. Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå