Khalifen Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 (endret) Daggern2005: Vi skjønner at du ikke vil bruke alt for mye penger på denne modden, men du trenger ikke tigge alle om små bagateller som O-ringer (disse selges for max. 20 kr) Dette vil koste for de som skal gi deg ting, hvis de ikke bor like ved deg. Det koster å sende ting i posten vet du. Dessuten, casemodding koster penger, men ikke altfor mye, og jeg synes du burde ta deg råd til å skaffe f.eks O-ringer og strips. Strips har de fleste i hjemmene sine. Ikke ta dette ille opp, men jeg ble bare litt irritert over at du spurte en helt ukjent person (meg) om at han kunne gi deg to gummiruinger til 30kr og sende det til Gjøvik.... Edit: La det tilbake igjen.... Endret 13. november 2005 av king_of_kong Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 12. november 2005 Del Skrevet 12. november 2005 Daggern2005: Vi skjønner at du ikke vil bruke alt for mye penger på denne modden, men du trenger ikke tigge alle om små bagateller som O-ringer (disse selges for max. 20 kr) Dette vil koste for de som skal gi deg ting, hvis de ikke bor like ved deg. Det koster å sende ting i posten vet du. Dessuten, casemodding koster penger, men ikke altfor mye, og jeg synes du burde ta deg råd til å skaffe f.eks O-ringer og strips. Strips har de fleste i hjemmene sine. Ikke ta dette ille opp, men jeg ble bare litt irritert over at du spurte en helt ukjent person (meg) om at han kunne gi deg to gummiruinger til 30kr og sende det til Gjøvik.... 5144874[/snapback] Dette er tatt opp før i tråden også. Jeg var pent nødt til å fjerne det. Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 bra jobba ! minimum 14 tegn bla bla osv Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Greit, når jeg skal legge neste lag legger jeg det inne i garasjen Jeg har et compaq-tastatur, likte du det? Takker for god respons! Nå går jeg ut og tar bilder av lakkeringen, update om et kvarter! 5141992[/snapback] Et compac tastatur ?? tror du misforsto litt gett he he tenkte mere på det musikk instrumentet som sto der jeg da Edit: har du noen gang hørt om et tastatur ved navn Tyros ? Endret 14. november 2005 av DJ-Sonic Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Greit, når jeg skal legge neste lag legger jeg det inne i garasjen Jeg har et compaq-tastatur, likte du det? Takker for god respons! Nå går jeg ut og tar bilder av lakkeringen, update om et kvarter! 5141992[/snapback] Et compac tastatur ?? tror du misforsto litt gett he he tenkte mere på det musikk instrumentet som sto der jeg da Edit: har du noen gang hørt om et tastatur ved navn Tyros ? 5150857[/snapback] Åja, missforstod helt der ja! Keyboardet mitt er et Yamaha Grand Piano DGX-305 kjøpt midt i NY Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Update i kveld! Nå skal jeg ut å skjære i sidedøren! 80mm blå vifte med grill! Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Venter spent på den. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Update i kveld! Nå skal jeg ut å skjære i sidedøren! 80mm blå vifte med grill! 5152156[/snapback] Blir hullet i plexi eller i metalet? Dette tar ikke mer en 10-15min Endret 14. november 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Kom igjen nå Venter! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 UPDATE: Skjæring i sidedør+innsetning av vifte Jeg har i dag skjært i sidedøren. Det er et 80mm hull som står ca ovenfor CPU og blåser UT. Jeg brukte stikksag og borremaskin. Bilder: Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Så greit ut det der Men kunne ha brukt litt lenger tid på å pusse og sånt Også er det lurest at den vifta blåser INN! Stå på the good work! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Så greit ut det der Men kunne ha brukt litt lenger tid på å pusse og sånt Også er det lurest at den vifta blåser INN! Stå på the good work! 5153809[/snapback] Haha! Det glemte jeg å si, foreløpig er vifta bare teipa på og det er ikke gjort noe annet enn skjæring. Når jeg får tid skal jeg selvfølgelig bruke lang tid på pussing og lakkere på nytt. Siden CPU-vifta mi blåser ut blir det dumt å ha en som blåser inn for da dannes kun en vegg og ikke luftgjennomstrømming Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hvorfor blåser vifta ut? hva er temp på cpu da?;S Hadde snudd cpu-vifta(hvis det går) og den andre vifta Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Har tenkt litt på dette før ja Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Et par bilder til Endret 14. november 2005 av DE1 Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 ehhh ! Cpu vifta SKAL blåse inn, altså mot Cpu og ikke i fra. det er i tillegg til det en fordel at den andre suger luft inn også, da kan den yttre vifta di tilføye cpu vifta mere kaldt luft som er en stooor fordel. sånn som du har satt opp dette nå så har du dobbelt trekk av luft i FRA cpu. aldeles ikke bra i det hele tatt men ellers bra, men som de andre har nevnt så trengs det pussing. et godt råd, vær nøye med det du driver med og tenk føre du handler,( ikke vondt ment) Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Som jeg har sagt så har jeg jo ikke begynt å pusse i det hele tatt, så ikke mas om det. Det kommer Det med CPU`en må jeg sjekke opp, du har helt rett... Som dere ser på siste bilde jeg har lagt ut ligger det en ny 80mm vifte som skal sitte under PSU Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 ikke noe mas bare en liten huske lapp Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Hehe, skjønte det Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 complexity: Det Q-tec kabinettet dit var drit nice! Får vel gjøra det samme som deg. Lurer på ossen denne blir. Ser bra ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå