Klekkus Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Du har ikke tilfeldigvis en fill sånn at du kan ordne litt på hullene? Tror det hadde blitt bedre da Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Litt enig med caliber der... Man burde ha litt penger når man skal modde et kabinett Spess et Q-tec da gitt Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Det blir også litt feil av dere å angripe meg uten å undersøke fakta. Før i tråden har jeg skrevet at jeg HAR penger (har over 6 000) men at jeg til neste år (11 måneder) skal kjøpe nye derfor vil jeg ikke legg mer enn et par hundre lapper i den. Så da veit dere det. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Ja, men da mente vi med at du ikke hadde noe å legge i siden du skule bruke det på pc om et år. Så det er nesten som å si at man ikke har penger til det. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Jaha.. Jaja, jeg har jo allerede kostet på et par hundre da... Bare det å kjøpe fire LEDs på Clas ville kostet 14*4=56+150 (porto) = 206 for fire dioder. Det gjlr jeg ikke altså.... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Slettet da jeg endelig har fått svar på et meget relevant spørsmål. Endret 7. november 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Har ingen problemer med å sende div. til Daggern2005. Håper du får bruk for det som kjem. Ikkje all verden men litt hjelp. Ellers så gleder eg meg til modden din blir ferdig. Stå på. Vil ha masse bilder. P.S Hels pappaen da (intern) Endret 7. november 2005 av Ulvestad Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Hehe, tusen takk for oppmuntrende ord. Om ca 45 min kommer bilder fra lakking av cd-rom, diskettstasjon og tastatur.. Skal hilse fatter`n Har allerede fått litt saker av Ulvestad og det skal brukes! Tusen takk! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Edit: Slettet. Endret 7. november 2005 av DE1 Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Tror ikke alle liker det men her kommer ivertfall en liten update enten du liker det eller ei. Jeg har lakkert tastatur, cd-rom og diskettstasjon. Bilder kommer så snart nettet er oppe og går igjen på hoved-pcen... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 hvorfor skulle noen ikke like det? Det er alltids gøy med updater Gleder meg vertfall! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Tror ikke alle liker det men her kommer ivertfall en liten update enten du liker det eller ei. Jeg har lakkert tastatur, cd-rom og diskettstasjon. Bilder kommer så snart nettet er oppe og går igjen på hoved-pcen... 5119000[/snapback] Har jeg sagt jeg ikke liker updates? Det gjør jeg! Du skal ikke miste motet av den grunn. Stå på videre heller du. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Tusen takk for oppmuntrende ord! Da blir det bidle-update! Bilde 1: Lakkert CD-rom og diskettstasjon Bilde 2: Lakkert tastatur, nesten ferdig Bilde 3: Tastatur før lakkering Bilde 4: Underveis bilde Neste update blir til helgen. Da skal jeg sette inn vifta og lakkere hele kabinettet. - Gleder meg Endret 7. november 2005 av DE1 Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Så ut som en fin finish på cd-rommen Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Fint det her Men hvorfor har du ikke lakkert knappene på cdrom og floppy'n? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Ser finfint ut det der. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Fint det her Men hvorfor har du ikke lakkert knappene på cdrom og floppy'n? 5119404[/snapback] A: Da måtte jeg dekket til floppyen/cd-rommen mens selv "boksen" stod der. Nå har jeg bare lakkert dekselet. B: Jeg synes det ble tøffere og stod istil med tastaturet... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 hehe okai Syns det ble litt tøft jeg, med hvite knapper Og står i stil med tastaturet ja Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Hehe, nettopp! Var ikke mye til update men siden det blir en knall-stor update () til helgen må jeg spare på kreftene. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Handle-UPDATE! Da skal jeg bestille litt småsaker på Hardwareshop`en på Gjøvik - Der får jeg gratis porto.. Tror det blir to slike: - Grønn UV 20 cm Noen som har forslag til hva mer jeg kan kjøpe (Ikke noe stort) som kan passe til kabinettet mitt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå