Gå til innhold

IKKE avsluttet Prosjekt *Liten Q-tek mod*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ikke for å ødelegge dagen din, men dette så forferdelig ut!

Så amatør aktig ut, og det er "so last summer" for å si det sånn!

Men anyway, du sier du skal bruke 20.000,- på pc om 11mnd.

Jeg kan fra råde deg å bruke 20.000,- på pc, men heller noe mindrebeløp. Altså det er jo ditt valg om du vil bruke 20.000 på pc, men man får så og si _ganske_ bra pc til 10.000-15.000,- kroners klassen. Når du blir litt (noen år kanskje) så finner du ut at de pengene burde du kanskje ha brukt på noe annet. Når man er 13-14 år så er det ikke alltid like lett å finne ut hva man kan/kommer til å bruke pengene på. Når man blir 16år så får man utrolig lyst på mopedlappen, derav bør man kanskje også ha en moped eller scooter. Eller kanskje du har begynt å spille gitar og vil bruke noen tusen på gitar. Men det har du ikke råd til f.eks... Jeg sier ikke at du ikke kan bruke 20.000.-, det er ikke jeg som bestemmer. Men det kan kanskje være lurt av deg å tenke godt igjenom om du vil bruke så mye som 20.000.- på en pc som kanskje ikke blir fult så bra om 1år igjen.. Pcer blir fort "dårlige/degradert" om jeg kan si det sånn. Selv da jeg var 14år bestemte jeg meg tidlig for moped, og kjøpte meg pc før konfen. Og jeg er utrolig fornøyd med valget av moped. Bare ta dette som betraktning og tenke litt over det, så blir du tilfredsstilt av valget ditt da valgets kval kommer. Håper dette var noen nyttige ord selvom det var fryktelig off-topic..

og btw, for å gjort casemoden din litt bedre. Bruk hode, gjør noe andre ikke har klart, turt å gjort, har ikke gjort før. Så blir den litt mere spennende og ikke lik tusen andre casemoder vi alle har sett...

-Ati-radeon, see you around!

Lenke til kommentar
Ikke for å ødelegge dagen din, men dette så forferdelig ut!

Så amatør aktig ut, og det er "so last summer" for å si det sånn!

Er det fordi det har gått av mote (om jeg skjønner språket ditt riktig) at det er en forferdelig casemod? Som det står i 1. post så skal jeg kun bare pusse om baljen min litt. Noe som utviklet seg en smule. Og om ca 10 dager kjøper jeg dremel og da har jeg allerede lovet å prøve å gå løs på tastaturet mitt med LCD-display inni det. Jeg skal også sette inn plexi og gitter og slikt. Det er lite fremgang i prosjektet mitt og jeg er klar over det. Foreløpig så pusser jeg det helt ned. Noe som tar sin tid..

Men anyway, du sier du skal bruke 20.000,- på pc om 11mnd.

Jeg kan fra råde deg å bruke 20.000,- på pc, men heller noe mindrebeløp. Altså det er jo ditt valg om du vil bruke 20.000 på pc, men man får så og si _ganske_ bra pc til 10.000-15.000,- kroners klassen. Når du blir litt (noen år kanskje) så finner du ut at de pengene burde du kanskje ha brukt på noe annet. Når man er 13-14 år så er det ikke alltid like lett å finne ut hva man kan/kommer til å bruke pengene på. Når man blir 16år så får man utrolig lyst på mopedlappen, derav bør man kanskje også ha en moped eller scooter. Eller kanskje du har begynt å spille gitar og vil bruke noen tusen på gitar. Men det har du ikke råd til f.eks... Jeg sier ikke at du ikke kan bruke 20.000.-, det er ikke jeg som bestemmer. Men det kan kanskje være lurt av deg å tenke godt igjenom om du vil bruke så mye som 20.000.- på en pc som kanskje ikke blir fult så bra om 1år igjen.. Pcer blir fort "dårlige/degradert" om jeg kan si det sånn. Selv da jeg var 14år bestemte jeg meg tidlig for moped, og kjøpte meg pc før konfen. Og jeg er utrolig fornøyd med valget av moped. Bare ta dette som  betraktning og tenke litt over det, så blir du tilfredsstilt av valget ditt da valgets kval kommer. Håper dette var noen nyttige ord selvom det var fryktelig off-topic..

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor du begynner å bable om hvordan jeg skal bruke pengene mine. Det med 20.000 er ikke klart enda. Mye forandrer seg på nå et halvt år. Antakelig blir det langt fra en så høy sum. Og jeg skal ikke ha moped.

og btw, for å gjort casemoden din litt bedre. Bruk hode, gjør noe andre ikke har klart, turt å gjort, har ikke gjort før. Så blir den litt mere spennende og ikke lik tusen andre casemoder vi alle har sett...

-Ati-radeon, see you around!

5697548[/snapback]

Jeg skal flytte updatene mine over til arbeidslogger så snart det blir gjort opp noen retningslinjer der..

Lenke til kommentar
Jeg skal flytte updatene mine over til arbeidslogger så snart det blir gjort opp noen retningslinjer der..

5698162[/snapback]

Det er jo kommet retningslinjer der ;)

5698202[/snapback]

Hm... da får jeg begynne å lese dem da! :D
Lenke til kommentar

5698162[/snapback]

5698202[/snapback]

5698581[/snapback]

Men de som har worklogs fra før er ikke tvunget til å flytte alle updatene sine, men det er jo bare et pluss å flytte de ;) Mye lettere for andre å se oversikten på hva du har gjort.

Lenke til kommentar

5698162[/snapback]

5698202[/snapback]

5698581[/snapback]

Men de som har worklogs fra før er ikke tvunget til å flytte alle updatene sine, men det er jo bare et pluss å flytte de ;) Mye lettere for andre å se oversikten på hva du har gjort.

5698720[/snapback]

Kopiere dem eller flytte dem?
Lenke til kommentar
Og en astabil vippe er?

5644116[/snapback]

En krest som gir ut pulser..... Omtrent som en bryter som skrur seg på og av atuomatisk, kan forandre frekvensen på den slik at en bestemmer hvor hurtig den går av og på

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...