Gå til innhold

IKKE avsluttet Prosjekt *Liten Q-tek mod*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du fått tak i dremmel eller? og har du montert lcd displayet?

5627233[/snapback]

Får å montere displayet må jeg ha dremel, og dremel kjøper jeg antakelig i neste månede. Da kommer Clas til Gjøvik.

Gleder meg! :dribble:

Da skal jeg jobbe skikkelig med tastaturet mitt! ;)

Lenke til kommentar

Morn.

Ja i morgen antar jeg at motstanderene mine kommer. Så da lurer jeg litt på hvordan jeg skal feste dem.

Behydro fortalte meg det. Han sa jeg skulle ha to og to i serie. Trenger litt hjelp. Skal ha 10 og 10 LEDs pr. molex hvis dette lar seg gjøre.

Lenke til kommentar
Kabel og litt loddetin kan du bruke til å feste de med da :p

Foresten så kan du feste føtter'ne på ledsene med limpistol der du skal ha de ;)

5632917[/snapback]

Tenkte mer på om noen viste hvordan jeg skal feste dem. En plan liksom :p En tegning..

Lenke til kommentar
Nå har jeg jo 56 ohms motstandere da. 30 stk :p

Men så hvis jeg kobler 6    2-volts-LEDs i serie så kan jeg koble dem på 12-volten uten at noen pærer sier poff? :p

5633219[/snapback]

Det vil jeg tro :thumbup: Men ettersom jeg skjønte det, så ser det bedre ut med parallell ;) Da kan du jo koble så mange du vil til den, uten at noen sier poff :p

Lenke til kommentar
Nå har jeg jo 56 ohms motstandere da. 30 stk :p

Men så hvis jeg kobler 6    2-volts-LEDs i serie så kan jeg koble dem på 12-volten uten at noen pærer sier poff? :p

5633219[/snapback]

Det vil jeg tro :thumbup: Men ettersom jeg skjønte det, så ser det bedre ut med parallell ;) Da kan du jo koble så mange du vil til den, uten at noen sier poff :p

5633247[/snapback]

Nå har det seg slik at hver åære er på 2-volt og ikke 12 da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...