ovinn Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Ai, en stor viftediskusjon! Ja, det fins jo PSU'er som har vifte bare bak og (Chieftech, noen av de er sånn) og sånne som bare har det inni (NorthQ). Men 140mm høres digg ut da! ;D Men når får vi se mer fremgang? har du bestemt deg for hvor du skal putte LCD Displayet?=) Øyvind Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Kom over DENNE når jeg var inne på microplex en dag, du ser på de andre bildene under det første bildet hvordan den brukes Edit: Skal selv teste denne når jeg blir rikere Endret 25. januar 2006 av Patrick.M Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Hei. ja den var jo ikke så dum da, med litt modifikasjoner så kan den bli riktig pen en grei og enkel måte å feste ting på da. Lenke til kommentar
chase Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Det er sikkert sagt før, men hvor fikk du tak i lcd displayet ditt? er det 20X2 eler 16X2? Petter Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Han fikk det av Behodry/fikk tak i elns;S Trur han fikk det! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Hei. Hvis ikke det er noen vifte som blåser luften bak på psu og den under suger luften inn i psu, for meg så virker dette litt dumt fordi, hva gjør man med støvet som kommer inn inn i psu hvis det ikke blir fraktet ut. alle vet at elektronikk trekker støv til seg og det fester seg som lim til komponentene. selv om det en 140 mm så skal det vel litt til at den klarer å blåse støvet tvers igjennom psu og ut. 5494341[/snapback] Skal ikke si med sikkerthet at denne blåser inn. Men tror det... - Skal sjekke jeg Ai, en stor viftediskusjon! Ja, det fins jo PSU'er som har vifte bare bak og (Chieftech, noen av de er sånn) og sånne som bare har det inni (NorthQ). Men 140mm høres digg ut da! ;D Men når får vi se mer fremgang? har du bestemt deg for hvor du skal putte LCD Displayet?=) Øyvind 5494656[/snapback] Tror jeg skal prøve å få tak i dremel så skal jeg fjerne alle de stygge knappene på tastaturet og sette LCD-displayet i under en lexanplate der Jeg skal få til mer fremgang. Jeg føler jeg har liten tid nå men jeg skal få til litt og en helg skal jeg virkelig stå på og pusse ned kabinettet mitt, feste gitteret i front, løse vifter og slikt. Kom over DENNE når jeg var inne på microplex en dag, du ser på de andre bildene under det første bildet hvordan den brukes Edit: Skal selv teste denne når jeg blir rikere 5494678[/snapback] Hadde jeg hatt så mye penger hadde jeg kjøpt den Det er sikkert sagt før, men hvor fikk du tak i lcd displayet ditt? er det 20X2 eler 16X2? Petter 5495187[/snapback] Det er 16*2 og fåes fra ebay. --> Link <-- Jeg fikk min av Behydro! Han loddet den også for meg og satt på potmeter! Lenke til kommentar
chase Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Det er sikkert sagt før, men hvor fikk du tak i lcd displayet ditt? er det 20X2 eler 16X2? Petter 5495187[/snapback] Det er 16*2 og fåes fra ebay. --> Link <-- Jeg fikk min av Behydro! Han loddet den også for meg og satt på potmeter! 5495637[/snapback] Ok, hva kostet det deg for frakt og alt hjem til deg? Vet at det er forskjell på priser, men hva kostet det for deg? Petter Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Jeg ga tilsammen 100,- for det Behydro sendte meg...frakt, potmeter osv... Lenke til kommentar
chase Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 hmm, går det an å kjøre to stk på samme port? dvs et stk 20X4 + 16X2.. Petter Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Røverpris;D hehe;p 5495794[/snapback] Ja, det var det hmm, går det an å kjøre to stk på samme port?dvs et stk 20X4 + 16X2.. Petter 5495808[/snapback] Går sikkert ann å lodde noe sammen...veit ikke Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) ja det går, husker ikke helt hvordan, kan se om jeg finner noe når jeg er på jobb i kveld...... (Mener 99,9% at jeg har sett det en plass) Noe nye forbedringer og bilder på lur? Endret 14. februar 2006 av Behydro Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Jauda, jeg er på stadig utkikk etter dremel... Skal også bestille motstandere fra www.hobbyelektronikk.no slik at jeg får fikset LEDsene mine. Tusen takk Behydro for mye hjelp på MSN Lenke til kommentar
spyro Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 KJøp heller motstander på electrade.no, tror det er litt billigere der, og ganske billig frakt Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Siden Hobbyelektronikk.no er sponsoren min blir det nok til at jeg kjøper fra dem Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg likte virkelig ikke siden til electrade.no, menyen var liksom på feil side og var dårlig gruppert...... Jeg sverger no til futurlec.com ennå jeg... billig og faktisk av og til raskere enn norske webshop Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Vel, blir hobbyelektronikk.no på meg Lenke til kommentar
spyro Skrevet 14. februar 2006 Del Skrevet 14. februar 2006 (endret) Jeg likte virkelig ikke siden til electrade.no, menyen var liksom på feil side og var dårlig gruppert...... Jeg sverger no til futurlec.com ennå jeg... billig og faktisk av og til raskere enn norske webshop 5605317[/snapback] Jeg bestilte noen potmetre fredag kl 20 og fikk dem på mandagen Men jeg for min del liker godt siden til electrade, men smag og behag Og Dag-Erik: når de er sponsoren din bør du kanskje bestille fra dem ja. Endret 14. februar 2006 av spyro Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2006 Jeg likte virkelig ikke siden til electrade.no, menyen var liksom på feil side og var dårlig gruppert...... Jeg sverger no til futurlec.com ennå jeg... billig og faktisk av og til raskere enn norske webshop 5605317[/snapback] Jeg bestilte noen potmetre fredag kl 20 og fikk dem på mandagen Men jeg for min del liker godt siden til electrade, men smag og behag Og Dag-Erik: når de er sponsoren din bør du kanskje bestille fra dem ja. 5605632[/snapback] Jauda, blir nok dem ja Go hobbyelektronikk! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2006 Da er motstander-problemet løst Får 30 stk. motstandere av sponsor: Hobbyelektronikk.no Det koster dem 28.50 kroner+porto Jeg har også kjøpt siste 80mm vifta mi Kjøpte av Jostein for 90,- som han hadde kjøpt på microplex.no. Lover ikke når neste innsatsjobbing blir men senest vinterferien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå