DE1 Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Har ikke stikksag! Burde jeg gå for 3.5"-idè`en eller? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Jeg ville heller gjort som på bildet under. Erstattet alle brønnene med en plexi. Blir kanskje litt tungvint vis du skift ofte Cd-rom og slikt. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Hm...Du mener at den øverste brønnen er cd-brenneren da? Det er sånn stealth CD-rom, kanskje det hjelper på Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Det blir jo dog ikke så kult med bare plexi der uten lys da Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Det blir jo dog ikke så kult med bare plexi der uten lys da 5104648[/snapback] Uv-reaktiv hadde vært tøft da. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Hva syns du om grillen og knappen? som du fikk på msn? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Det blir jo dog ikke så kult med bare plexi der uten lys da 5104648[/snapback] Uv-reaktiv hadde vært tøft da. 5105087[/snapback] Hvordan gjør jeg det da? Hva syns du om grillen og knappen? som du fikk på msn? 5105162[/snapback] De var stilige! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Det blir jo dog ikke så kult med bare plexi der uten lys da 5104648[/snapback] Uv-reaktiv hadde vært tøft da. 5105087[/snapback] Hvordan gjør jeg det da? Du kjøper uv plexi. www.netshop.no Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Det blir jo dog ikke så kult med bare plexi der uten lys da 5104648[/snapback] Uv-reaktiv hadde vært tøft da. 5105087[/snapback] Hvordan gjør jeg det da? Du kjøper uv plexi. www.netshop.no 5105293[/snapback] Som jeg allerede har nevnt så har jeg..*kremt*...ikke penger Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 Men jeg har som sagt blitt sponset med litt plexi Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 4. november 2005 Del Skrevet 4. november 2005 Men jeg har som sagt blitt sponset med litt plexi 5105417[/snapback] Vis det kun er vanlig klart plexi, kjøper du noen leds og seriekobler. Koster ingenting på Claser'n Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Men jeg har som sagt blitt sponset med litt plexi 5105417[/snapback] Vis det kun er vanlig klart plexi, kjøper du noen leds og seriekobler. Koster ingenting på Claser'n 5106160[/snapback] Det koster ingenting på Clas`ern nei... Men porto da? Det kommer ikke Clas her før i Mars! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av mitt q-tec kabinett.. har ikke moddet det så mye men litt.. Her er bakdelen. har bare skjert ut "viftegrillen" til kabinettet for å få bedre luftgjennomstrømming.. btw: har ikke dremmel, så det er gjort med en tang så ikke mobb ) Så har vi fronten.. der har jeg også skjert ut "grillen" og litt av plastikken på fronten for å få mere luft (hadde en vifte der før) og når jeg hadde katoder der så lyste det ut.. ganske fett.. har også flyttet led lysene til hullene der nede, ble kulere syns jeg Siden: har plexiglass fra microplex der.. litt vinglete å få inn, men det funker og her er hele dritten (hadde en til cd rom og viftestyring der før, og nå finner jeg ikke dekselene ) nå går det meste av utstyr til mitt kjære tt soprano men bruker denne pc'en en del også.. specs: p4 1,8ghz, 256mb ram, gforce ti4ettelleranna 64mb, abit hk, og en maxtor 6gb hdd Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Si ikke værst ut. Du har helt lik CD-rom som meg Jeg har i dag lakkert tastatur+cd-rom+diskettstasjon. Bilder kommer når internett oppe i 2.etasje er oppe og går igjen. (Les mer) Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 OT: complexity har fått PM Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 OT: complexity har fått PM 5114944[/snapback] Har du sendt han pm om sponsing Btw så ser kabinettet ganske ok ut ser ut som den samme skjit kabinettet som står i signaturen min ku-skjit Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Som du kan se nederst i front er den ikke helt lik. Din er kulere Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 7. november 2005 Forfatter Del Skrevet 7. november 2005 Hva er varnr. på LED`s på Clas Ohlson? Finner det ikke! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hva er varnr. på LED`s på Clas Ohlson? Finner det ikke! 5116200[/snapback] Noen burde rett og slett ta seg bedre til til å lete eller søke HER Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Ikke meningen å angripe deg daggern2005 på noen måte, men hva med å SKAFFE penger så du faktisk får gjort en skikkelig mod? Blir litt krampeaktig å sende PM's til alle de som regelmessig henger i casemod/worklog-forumsdelen og spørre om sponsing fra oss. Du kunne ikke fått noe sponsing fra mor eller far, eller hva med en jobb? Det er der pengene til casemod'en min kommer fra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå