DE1 Skrevet 22. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2006 Da er LCD-displayet ordnet takket være behydro som ga meg displayet. - Bilder kommer i morgen! Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Hva!!! noen som tviler må mine koblinger.... Frekkhet!!.... hehe Nåh, fått på plass LCD? Må si jeg er imponert over arbeidsinnsatsen, det skal du ha. Lenke til kommentar
MeNth0s Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 LCD rocker, det beste som finnes Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 LCD rocker, det beste som finnes 5485544[/snapback] nei! det er VFD display! Lenke til kommentar
spyro Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Ja, VFD ruler mer enn LCD Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Da skal jeg prøve å få til en bilde-update. Montert LCD-displayet som sagt takket være Behydro! Logoen min Potmeteret som Behydro laget til meg *applaus* Dårlig bildekvalitet, men dere ser størrelsesforholdene... Så tester jeg litt hvor jeg skal ha displayet. Zoom ut Ny mulighet Så da trenger jeg litt innspill på hvor jeg burde sette displayet Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Joda, greit nok det der displayet da Men de mulighetene jeg ser er enten i front, eksternt, på tastaturet eller en plass på skjermen hvis mulig Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Joda, greit nok det der displayet da Men de mulighetene jeg ser er enten i front, eksternt, på tastaturet eller en plass på skjermen hvis mulig 5485895[/snapback] Hvor i front ville du plassert den da? - Jeg operer aldri den kjære LCD-skjermen min Tror kanskje det blir tastaturet... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Jeg ville laget det eksternet. Lag noe kult av plexi og alu elr bare plexi elr alu. Lek det litt med en varmepistol og en hammer osv. la idene komme GL&HF Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Kanskje jeg setter den i kontrollpanelet mitt som jeg skal lage! Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Så litt kult ut på tastaturet, lage en liten forhøyning i midten i plexi..... ledninen skal være lang nokk og kan forlenges uten noe stress.... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Hmm, kanskje på tastaturet på m idten der ja.. Men blir litt klumpete og dumt når du skal frakte det da hvis du ikke setter den fast ordentli! Så jo bra ut ellers da Behydro: Jeg som tvilte litt på egenskapene dine, men trodde det var ferdiglodda og bare å sette på kontakta skjønner du hehe ;P Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Ok. Du er tilgitt.... høhø Ikke vis han tar dremmel og freser plass ned i tastaturet, tar vekk de ekstra knappene og så tar plexi over. Kunne blitt ganske fett. Så stripese kablene til tastaturledningen Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Høres tøft ut med display i tastaturet ja! - Litt mye arbeid, men det går sikkert bra... Bestilte nettopp dette tastaturet. Men tror jeg kommer til å bruke det gamle. Veit ikke Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 På det nye ville jeg ha prøvd å få til en liten diskre plexi boks, men tror det blir vanskelig å få til pent. Jeg har mitt i fronten på kabinettet, lett å sjekke CPU temp, CPU load og div under spilling og denslags Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Får se når jeg får tastaturet, har lite lyst til å skjære i det... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Linken din funket ikke til meg :S EDIT: Eller det kom såher: Feil under henting av produkt 302908. Produktet kan være midlertidig utilgjengelig, utsolgt fra leverandør eller av andre årsaker fjernet fra vårt sortiment. Endret 23. januar 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Ny link www.komplett.no Samme vareutvalg og priser som www.hardwareshop.no Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Ny link www.komplett.no Samme vareutvalg og priser som www.hardwareshop.no 5486835[/snapback] Kan si at tastaturet er drit, og musa ryker etter 2uker. Begge deler er det værste jeg har prøvd. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Ny link www.komplett.no Samme vareutvalg og priser som www.hardwareshop.no 5486835[/snapback] Kan si at tastaturet er drit, og musa ryker etter 2uker. Begge deler er det værste jeg har prøvd. 5486840[/snapback] Javel, det er greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå