DE1 Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Som sagt så skal jeg pusse ned (mye arbeid) og lakkere og legge GRUNDIG arbied i det! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Update Hehe, ikke så veldig stor da men gigantisk stor for meg... En person (foreløpig anonym) gir meg LCD-Display 16*2cm i julegave! Det har grønn bakgrunn og sorte bokstaver - Står i stil med kabinettet. (Hovedfargene i prosjektet: Grønn og sort) Har noen forslag til hvor jeg kan feste displayet? Har tenkt på enten skjære ut i toppen eller feste det i kontrollpanelet mitt Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Hei Stor og fint sammendrag ja Grattis da! Har selv lyst på Display, men penger er en fin greie da... Kutgw! Øyvind Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Ikke for å klage eller noe, men neste gang du skal lakke noe, les en eller to guider ang emnet først http://www.ocmodshop.com/ocmodshop.aspx?a=30 http://case-mods.linear1.org/case-mod-101-...er-case-part-1/ http://www.peachpit.com/articles/article.a...3&seqNum=2&rl=1 5421962[/snapback] Hey! Du glemte min guide! Burde egentlig fått inn noe bilder Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Hei Stor og fint sammendrag ja Grattis da! Har selv lyst på Display, men penger er en fin greie da... Kutgw! Øyvind 5424031[/snapback] Tror ikke det var så dyrt for frakt. Zevs_ under her som fant det tror jeg. - Som sagt så har ikke jeg kjøpt det, men fått det Ikke for å klage eller noe, men neste gang du skal lakke noe, les en eller to guider ang emnet først http://www.ocmodshop.com/ocmodshop.aspx?a=30 http://case-mods.linear1.org/case-mod-101-...er-case-part-1/ http://www.peachpit.com/articles/article.a...3&seqNum=2&rl=1 5421962[/snapback] Hey! Du glemte min guide! Burde egentlig fått inn noe bilder 5424141[/snapback] Hehe, selvfølgelig skal Zevs_`s lakkeringsguide ta'es i betraktning når jeg skal lakkere! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Tror ikke det var så dyrt for frakt. Zevs_ under her som fant det tror jeg.- Som sagt så har ikke jeg kjøpt det, men fått det 5424422[/snapback] Edit: Fordel og lese postene før, ja Det stemmer også at det var jeg som fant frem displayene Du kan lese mer her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&hl=LCD-display Frakten er billigere og raskere en fra Microplex! Det sier litt! Endret 11. januar 2006 av Zevs_ Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Tror ikke det var så dyrt for frakt. Zevs_ under her som fant det tror jeg.- Som sagt så har ikke jeg kjøpt det, men fått det 5424422[/snapback] Edit: Fordel og lese postene før, ja Det stemmer også at det var jeg som fant frem displayene Du kan lese mer her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&hl=LCD-display Frakten er billigere og raskere en fra Microplex! Det sier litt! 5424456[/snapback] Har fått med meg det, ja veldig billige, ja! Men jeg har ikke penger i det hele tatt, så det hjelper ikke hvor billige de er, eller hvor raske og billig frakt det er på den.. Men enough;p Når vil vi få se mer arbeid Dag? Øyvind Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 jeg skal prøve å lage et kontrollpanel, kanskje til helgen? Prøve så godt jeg kan. Sette inn LCD-displayet i den tenker jeg (selvfølgelig ikke til helgen). Skal prøve å spleise på en dremel med fattern fra clas Da skal jeg gjøre en del i såfall... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Forresten, så står det at du kjøpte vifter av meg for 100,- stk Det er da IKKe sant det da, du kjøpte de for en eller annen pris, husker ikke helt, men langt under 100 pr. stk. da Ekke såå sleip =) Samme dag litt senere på kvelden har jeg kjøpt to 80mm vifter fra Øyvind (Dj Ovin) smile.gif Tror jeg betalte 100 for hver eller noe: Hehe, det var vel nærmere 60-70? :S Men det betyr ikke så mye;p Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Forresten, så står det at du kjøpte vifter av meg for 100,- stk Det er da IKKe sant det da, du kjøpte de for en eller annen pris, husker ikke helt, men langt under 100 pr. stk. da Ekke såå sleip =) Samme dag litt senere på kvelden har jeg kjøpt to 80mm vifter fra Øyvind (Dj Ovin) smile.gif Tror jeg betalte 100 for hver eller noe: Hehe, det var vel nærmere 60-70? :S Men det betyr ikke så mye;p 5424760[/snapback] Var det ikke 90 for den uten lys og 100 for den med lys? - Meiner det var det... Edit: Så i samtaleloggen vår nå og det var 110,- for bbegge to Endret 12. januar 2006 av DE1 Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Hey. Dette prosjektet minner meg fryktlig om den første modden jeg mekka. Ikke at pc'ene ligner, men at man begynner med noe lite og enkelt; eks et par ekstra vifter, og ender med at man svir av flere lønninger på diverse snacks til kassa som katoder, brytere, lakkering osv... Jeg endte tilslutt opp med en Cieftech med 8 katoder med lyd-sensor, svart matt lakkering innenfor/utenfor og av optiske enheter, 2 strømforsyninger på tilsammen ca 850w, 2 vinduer med plexiglass samt plexiglass på strømforsyningene, 10++ vifter (derav 4 120mm), vannkjøling av CPU, GPU og Northbridge, 230w peltier på CPU, 3 radiatorer (1 for 1 120mm, 1 for 2x120mm, og en custom med 1 80mm og 1 120mm), asfaltmatter på innsiden for støydemping og egenlaget viftestyring. (Fant et bilde som viser innsiden) (Og et par til) Så lykke til og håper du har en stor lommebok eller viljestyrke Endret 12. januar 2006 av Flop|s Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Penger blir det lite av. Skylder mamma 10 500,- derav 3000,- på denne kassa. Mye mer blir det ikke før jeg får betalt det ivertfall. Skal ta en tur på Elkjøp og diverse EL-retur steder og sjekke. Bruker det jeg har, finner og får tak i... Ikke mye mer nei. Men vilje styrke har jeg! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hey Ganske sløyt det der sammendrageet Ikke så veldig vellykket lakkering da, men better luck next time Blir vel kjekt med lcd displayet da. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Sløyt? Hva er det for noe da? Lakkeringen skal fjernes og lakkeres grundig på nytt ja - Gleder meg hardt til LCD-displayet kommer. Blir deilig! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 Sløyt? Hva er det for noe da? 5429484[/snapback] Har du aldri lest pondus? (heftig) Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Hehe, niks..leser Donald - Da har jeg lært et nytt ord i dag også! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Vurderer å gjøre slik som Marius E gjør i denne guiden... Hva tror dere om det? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Vurderer å gjøre slik som Marius E gjør i denne guiden... Hva tror dere om det? 5442125[/snapback] Hva vi tror? Det er du som lager prosjektet Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2006 Hadde vært fint med respons. Veit liksom ikke helt om jeg skal eller ikke. Derfor lurte jeg på hva dere synes om det.. - Derfor dere skriver her, er det ikke? Lenke til kommentar
reds Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 Vurderer å gjøre slik som Marius E gjør i denne guiden... Hva tror dere om det? 5442125[/snapback] Det hadde vært vannvittig rått! Stikker til glassmesteren og hører om priser i morgen Dag-Erik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå