El Matador Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Puss kabinettet ned og lakker på nytt. Ser tydelig at lakken har rent nedover. Hva skal du med den plexiplata bak med PCI-sporene? Bryterene så greie ut de. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 jeg selger faktisk et likt Q-Tec kabinett som det der bare i svart + en blå led vifte til kun 100,- (Godt som nytt + heeeelt umodda) 5323269[/snapback] NB: Dette er ikke en markedsplass. Du må fjerne annonsen før en moderator fjerner den. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Enig med Zevz_ - Skjønte btw hvorfor den kom her i tråden men det får være så.. Som jeg har nevnt tidligere så skal jeg pusse ned hele på nytt og lakkere oppigjen. - Så lakkeringen er ikke ferdig, og jeg trenger ikke komentarer på det enda Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) Hentet akkurat denne vifta i posten nå fra spyro Endret 22. desember 2005 av DE1 Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Laget en rask skisse i Sketch-up nå... Over det kontrollpanelet som jeg har lyst til å lage De to øverste bryterne er pilotbryterne og de fire nederste er de fire andre bryterne mine Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Og det er ikke bilde Men ellers så det greit ut det oppi her, unntatt lakken da, men skjønte ikke helt hvorfor du skal ha lexan i pci sporene?;s Lenke til kommentar
haakie Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 fatter heller ikke vitsen med å ha lexan i pci sporene, i så fall burde du brukt en dremel og kutta av de utbulinga og få et vindu som ikke går inn i kabinettet.. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Jeg har allerede skrevet før i tråden at den skal være i PCI portene og hvorfor. Jeg kan nevne det igjen at jeg ikke har dremel/andre avanserte skjæreutstyr og jeg ville gjerne ha lexan i PCI-portene. Jeg skal kutte av de stengene som skiller mellom hver PCI-port ja. Bilde av det kontrollpanelet kommer her: Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Oki, da skjønner jeg. Men husker ikke hvorfor du skulle ha den der, men kanskje fordi du skulle ha en vifte der, elns? Kontrollpanelet så ikke dumt ut det, men hvordan har du tenkt å feste den? Lenke til kommentar
spyro Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Ganske tøft, men skal den stå på skrivebordet ditt eller i/på pcen? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Det blir nok noe som skal stå oppe på skrivebordet mitt elns ja... Er ikke plass i pcen! Jeg vil ha lexan der fordi jeg synes det så litt fint ut Dere skjønner kanskje når jeg får tarr bilde og slikt av det Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Siden som vender opp i kontrollpanelet, altså den bryterne sitter i er av metall mens resten skal skrues sammen av tre Noen som veit hvor jeg får tak i "avkapp" av metall elns? Lenke til kommentar
spyro Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 (endret) stikk på byggmaker og spør, eller se på clas ohlson eller lignende om de har det, eller en glassmester bør ha det, og vet at på clasohlson har de noen bra plater, her. Endret 22. desember 2005 av spyro Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Takker. Blir byggmaker på meg! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 UPDATE! Har nå laget en "prototype" av kontrollpanelet mitt i stor skala. (Større enn den skal være) Bilde av kontrollpanel Alt av... Og alt på... Størrelse i forhold til pcen (denne skal selvfølgelig ikke sitte her) Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Oioioioioioioioioi! Det var den største kabelbunten jeg har sett siden... jeg vet ikke... Hva skal du bruke alle bryterne til btw? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 Hehe, den kabelbunten...den bare er der! Jeg har forresten fått hovedkortet mitt til å funke igjen! Kabelbunten skal ikke være der. - Det skal heller ikke alle knappene. Helt siden jeg var liten har jeg syntes at MASSE knapper er tøft! Hehe, jeg skal bruke dem til power, cd-rom, katoder og slikt Skal selvfølgelig ikke bruke alle 9 Lenke til kommentar
spyro Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Takker. Blir byggmaker på meg! 5324906[/snapback] Alltid hyggelig å kunne hjelpe Må bare si at det kontrollpanelet var fett, er sånn som deg, masse kanpper er tøft Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 De små røde (ikke pilotbryterne) er de impulsbrytere? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 22. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2005 De små røde (ikke pilotbryterne) er de impulsbrytere? 5325360[/snapback] Det veit jeg ikke om de er eller hva det er Spør Pain193 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå