Stig Jøran Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Fint at du fortsatte meg prosjektet. Blir spennende å se fremover hva som skjer Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Så intervjuet. For lite casemod og for mye preik Dessuten, fiks de kablene i bånn... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Skal se om jeg får scannet det i morgen! Jeg veit det, hun kom litt brått på og sa bare...sett på noe stæsj a! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Hvorfor kom du i avisa? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Les selv: (Hvis jeg får det til) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 hehe.. rydd litt inni der du btw: umulig å lese det som stod.. iallefall i photoshop.. Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 hehe.. rydd litt inni der du btw: umulig å lese det som stod.. iallefall i photoshop.. 5302870[/snapback] Bruk Adobe Reader og zoom funksjonm da får du lest det Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Jeg klarte helt greit å lese det... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 btw: umulig å lese det som stod.. iallefall i photoshop.. 5302870[/snapback] Ehm, ja. Kanskje fordi det er en .pdf fil og må/bør åpnes i Adobe Reader? Jeg forstår egentlig fortsatt ikke grunnen til at du er i avisa, ingenting spesielt liksom. Enten hadde du sagt feil eller så har journalisten skrevet feil. Desto mer vifter, desto kjøligere blir den og desto fortere jobber den Litt feil kanskje? Akkuratt nå er det 920 pålogget. Om kvelden pleier det å være mange flere Så mange er det da ikke når det høyeste var 1300 eller noe slikt Postmåleren forteller at han har postet gjennomsnittlig 4,9 innlegg på dataforumet hver dag, det vil si 17.000 i året Når i huleste lærte hun å regne? Fint intervju resten Litt OT, men det får gå Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Herlighet som du skal kritisere meg for deg jeg/journalisten gjør a! "Anklage" 1: Den jobber jo faktisk raskere hvis den har god kjøling da! "Anklage" 2: På ettermiddagen pleier det ikke å være mange pålogget da! - Det pleier faktisk å være fler... "Anklage" 3: Altså, journalister legger som regel på litt ja. Tror det var litt feil utregning btw... Ble som sagt litt OT ja...ikke annet oppdatering fra min side så lenge! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Herlighet som du skal kritisere meg for deg jeg/journalisten gjør a! "Anklage" 1: Den jobber jo faktisk raskere hvis den har god kjøling da! "Anklage" 2: På ettermiddagen pleier det ikke å være mange pålogget da! - Det pleier faktisk å være fler... "Anklage" 3: Altså, journalister legger som regel på litt ja. Tror det var litt feil utregning btw... Ble som sagt litt OT ja...ikke annet oppdatering fra min side så lenge! 5303063[/snapback] Kan du slutte med den "kritiseringstullet" ditt? Jeg har ikke sagt noen ting negativt om deg. Les! "Anklage" 1: Feil! Da må den klokkes! "Anklage" 2: flere, ja. Men ikke mange flere. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Skal ikke mer enn IQ=2 til for å skjønne at en pc blir kjøligere og kan gjøre fler ting uten å bli varm da... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 (endret) Skal ikke mer enn IQ=2 til for å skjønne at en pc blir kjøligere og kan gjøre fler ting uten å bli varm da... 5303112[/snapback] Pwnd! Hva har den setningen der med hvor fort PCen går? Under stor belasting vil sannsynelig PCen krasje før den begynner å jobbe sent. Endret 16. desember 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Skal ikke mer enn IQ=2 til for å skjønne at en pc blir kjøligere og kan gjøre fler ting uten å bli varm da... 5303112[/snapback] Pwnd! Hva har den setningen der med hvor fort PCen går? Under stor belasting vil sannsynelig PCen krasje før den begynner å jobbe sent. 5303157[/snapback] Hvorfor har man vifter da, da? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Skal ikke mer enn IQ=2 til for å skjønne at en pc blir kjøligere og kan gjøre fler ting uten å bli varm da... 5303112[/snapback] Pwnd! Hva har den setningen der med hvor fort PCen går? Under stor belasting vil sannsynelig PCen krasje før den begynner å jobbe sent. 5303157[/snapback] Hvorfor har man vifter da, da? 5303175[/snapback] Har du mange vifter uten å vite hvorfor? :!: Neida, det skal jeg si deg. Mange har godt kjøling for å kunne klokke, komponentene får bedre levetid, og for selvfølgelig å unngå overoppheting og krash . Lenke til kommentar
majcrofi Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Den jobber raskere når den er kald, dette har vi lært i naturfagen, gutta! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2005 Enig i majcrofi...er jo det jeg har sagt hele tiden uten at Zevz_ innrømmer det! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 17. desember 2005 Del Skrevet 17. desember 2005 Hva slags tullball er det dere spreiker om. Hvordan skal liksom komponentene jobbe reaskere når de er kalde. Du forhindrer overopphetning og borbedrer levetiden. Hvis du skal ha det raskere så må du klokka. Derme basta *Skal vi diskutere mer OT* Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2005 Greit, da setter vi strek over artikkelen i OA og håper Zevz_ ikke vil komentere det mer. Vil han (eller andre) det så ta det på PM Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2005 Har ikke sagt det før og sier det litt i stillhet siden jeg veit jeg vil få reaksjoner på dette men jeg har fått ny sponsor. hobbyelektronikk.no sponser meg. Jeg ber da om å ikke få svar om at jeg ikke fortjener det elns...skriv det heller på PM, ikke her i posten min... Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå