haakie Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 kabel strømper og rund IDE kabel hadde vært tingen vettu' Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Ser en betydelig forskjell på det bildet der og det første som ble tatt Ble jo ganske bra det, men fortsatt litt kabler der ;p Hadde blitt bra med kabelstrømper EDIT: Kanskje tatt IDe kabel gjennom det hullet der og ut igjen i toppen? ser ut som det går, tenker på lengden ; ) 5232347[/snapback] Beklager, den gikk ikke Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 hey digger den signaturen din Daggern2005 hehe Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 hey digger den signaturen din Daggern2005 hehe 5241562[/snapback] Hehe, gidder ikke lage ny enda Er jo kjekt å ha den der så veit alle sammen her på forumet at de ikke skal ha 8 linjer med salgsannonse slik jeg ikke hadde Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Mini-update! Jeg har nå prøvd meg frem med forskjellige vinklinger på den spotlighten jeg byttet til meg fra brodern... Synes jeg fant en snaxy en her... (Se bilde) Har lurt litt på om jeg skal kutte vekk alle PCI-portene og sette inn plexi der...tror det hadde blitt litt stilig. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Ingen som skal se etter plexi på baksia Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Josj, det hadde vært tøft da! Har ingen andre steder å sette det! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Har du eller skal du lakke der bake da? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Har ikke, skal ikke Det skal være vindu der vettu... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Veit noen hvor jeg kan få tak i "gitter" til å ha i front som en slags "grill" ? Tenkte jeg legger den foran de to 3.5" plassene mine foran vifta der... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 najz.. blir sikkert digg med plaxi bak.. men litt kjipt hvis f.eks nettverkortet ditt ryker og du må sette på ett nytt.. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 najz.. blir sikkert digg med plaxi bak.. men litt kjipt hvis f.eks nettverkortet ditt ryker og du må sette på ett nytt.. 5246917[/snapback] Ja, det blir det men men... - I verste fall kan jeg ta av plexien... Den tid den sorg! Update om 15 min! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Update! Fikk den riktige vifta fra vendur.no nå i stad. Har monter den (med teip ) i sidedøren for å teste nå. Her er noen bilder: Foran, 3.5" plassene - Her skal det være en "grill" (gitter) Bakfra.. Vifte - montert. Og med grill.... Vifte påskrudd med blitz Vifte påskrudd uten blitz Jupp, vifta funka! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Jeg håper for all del at du skal pusse ned den lakken der... Ellers er vifta najs Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Den lakken ble ikke helt fin nei. Tror jeg skal pusse den ned.. - Hvis det er det som må gjøres. Hvordan ungår jeg "dråpe-fallende" sidedør? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 Altså, det som er igjen på kabinettet er: - Sette inn gitter i front...(Hvor kjøpes dette?) - Sette inn vifte (40mm vifta mi? ) i front. - Sette inn et rør på en måte fra vifta og opp i HD - Sette inn plexi bak - Sette inn De to viftene jeg har (en blå og en uten noe LEDs) - Sette inn neonlys - Lakkere alt på nytt til slutt Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Ikke legg på tjukke lag. Legg på fine, tynne lag Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Pusse med sandpapir først? - Så kan jeg spraye tynne lag, right? Bør den ligge eller stå når jeg lakkerer den? Edit: Sier vel se selv at den skal ligge ja.... Endret 3. desember 2005 av DE1 Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Edit: Klarte TRIPPELpost faktisk! Den egentlige ligger under denne... Endret 3. desember 2005 av DE1 Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 3. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Er det noen som skjønte hva jeg mente med det gitteret egentlig? - Eller noen som veit hvor jeg får kjøpt det? Fant endelig et bilde med sånn ca. slik gitter jeg vil ha.: Fra Pain123 sin mod: Endret 3. desember 2005 av DE1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå