ovinn Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Fett det der da Men ossen ser kassa ut på andre sia? så bare bak hk nå Men lyser bra da SPTGW! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Fett det der da Men ossen ser kassa ut på andre sia? så bare bak hk nå Men lyser bra da SPTGW! 5196695[/snapback] SPTGW og det står for? hvortid begnnte folk å bruke dette? Last opp bildene dinne på photobucket sånn at du ka nskrive tekst mellom alle bildene osv. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 SPTGW? - Det lurer jeg også hva betyr Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Fett det der da Men ossen ser kassa ut på andre sia? så bare bak hk nå Men lyser bra da SPTGW! 5196695[/snapback] SPTGW og det står for? hvortid begnnte folk å bruke dette? Last opp bildene dinne på photobucket sånn at du ka nskrive tekst mellom alle bildene osv. 5196706[/snapback] Kan skrive tekst mellom bildene uansett da SPTGW=Stå På The Great Work (Noe jeg fant på når jeg kjeda meg MAX:P) SPTGW? - Det lurer jeg også hva betyr 5196768[/snapback] SPTGW=Stå På The Great Work (Noe jeg fant på når jeg kjeda meg MAX:P) Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Næmmen daså Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Jeg tror jeg ikke kommer til å feste dem på DJ Ovin`s måte. - Synes det er for tradisjonelt og dessuten er jeg fast bestemt på å bruke en i front ved hullene (Se bilder) Jeg har ikke fått registrerings-mailen photobucket skulle sende meg så jeg får bare legge ut bildene på tradisjonelt vis! Edit: Siste bilde er bilde av når jeg skrudde av alt lyset i rommet og skrudd på pcen. (Skjermen stod bak en grå gardin. Den ble grønn, på lik linje som resten av rommet! Endret 23. november 2005 av DE1 Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hehe det er litt radisjonelt ja Men hvordan kommer det så mye luft gjennom fronten der? er jo nesten ikke hull i det hele tatt! :S Men ellers fint Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Joda, det kommer inn nok men har lyst til å skjære mer... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Joda, det kommer inn nok men har lyst til å skjære mer... 5198406[/snapback] Hva med å lage matte en lexanbit? og borre masse store hull i den? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Jammen, fronten er bøyd, da blir det veldig stygt med en "ikke"-bøyd lexan Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Går det ann å lodde bryterne til et kontrollpanel? Bare å kutte ledningen, sette på en lengere og feste bryteren på kontrollpanelet liksom? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Du må lodde eller bruke kabelsko til det. Til CD-ROM så må du lodde Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Jammen, fronten er bøyd, da blir det veldig stygt med en "ikke"-bøyd lexan 5199392[/snapback] Bare å bøye det da ikke så venskelig det Lenke til kommentar
haakie Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Bør forklare hvordan man bøyer det, sånn at hann fordtår. Altså, su kjøper/laner en varm-luftpistol til 199,- på clas O. Dermed så varmer du opp plexien og bøyer den. men klikka bzerk, du bør ikke bruke lexan, da lexan tåler mer varme og vanskeligere og bøye enn plexi. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 En sånn pistol har vi. - Bruker den for å få av skismørning.. Også bare varmer jeg plexien altså? - Og bøyer slik den skal være? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Også bare varmer jeg plexien altså?- Og bøyer slik den skal være? 5201033[/snapback] Ja, bare pass på å ha litt avstand og bevege pistolen hele veien så plexien ikke smelter Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 SMELTER? *Total nedsmelting* Med min flaks så gjør den nok det... Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Neisda, smelter nok ikke Jeg har ikke prøvd å bøyd selv med det er enklere å nøye en kant en litt andre fasonger da. Hvor mye mer varme tåler plexi en lexan da? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Ikke se på meg! Har ikke peiling jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå