DE1 Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Brakket veit jeg ikke hva er men det er en sånn firkanta dings som går litt innover i plastiken i front som jeg kan skjære ut og stappe inn en USB Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Heisann En pc til 18 000 ?? skal du bygge den selv fra bunnen eller skal du kjøpe den ferdig ? Hvis du skal bygge den fra bunn så for guds skyldt lag deg en grundig plan før du bestiller deler og begynne å bygge, 18,000 kan fort gå i dass hvis du ikke er nøye med dette. kan bli fort missfornøyd når du er ferdig. bare et godt råd Utenom dette så må jeg ønske deg lykke til med ditt kommende prosjekt Satt og tittet litt på det du har gjort hitill på kassa di, får du ryddet litt mere opp i ledningene tror du ? bare å gjøre det gjør susen Ellers et bra prosjekt, et billigt men o dog et bra prosjekt, stå på Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Fikk et tips fra "mala" om å legge ledninger bak hovedkortbrettet. Tror jeg kommer til å gjøre det ja.. Edit: Når det gjelder den pcen så skal ejg lage en GRUUUUUUNDIG plan. Tro meg! Endret 20. november 2005 av DE1 Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Fikk et tips fra "mala" om å legge ledninger bak hovedkortbrettet. Tror jeg kommer til å gjøre det ja.. Edit: Når det gjelder den pcen så skal ejg lage en GRUUUUUUNDIG plan. Tro meg! 5183389[/snapback] Mala er en klok man ja kjempe fint å høre, gleder meg til det prosjektet der ja Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Skal sende PM til deg med link til prosjektet jeg! Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Skal sende PM til deg med link til prosjektet jeg! 5183487[/snapback] ja gjør det du Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Ny sponsor! 3Dfxcool 3Dfxcool sponser meg med to grønne katoder (10 cm) Endret 21. november 2005 av DE1 Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Det glemte jeg å skrive: Vendur.no sponser meg med en 80mm grønn LEDs Silent X-vifte! Link Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Grattis med ny sponsor Begynner å bli noe det her;) Når får du jobba mer? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Takker! - Dette utvikler seg Jeg skal jobbe rimelig hardt med dette til helgen og jeg kommer til å jobbe litt smått med det denne uken, tentamener Men når jeg får delene skal det ikke ta lang tid før de er festet. Jeg tror planen for helgen blir montering, lakkering og legge kabelgate bak Hovedkortet Ble ferdig med pussing i går! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Nå fikk jeg akkurat lapp om at pakken min har ankommet postterminalen så om en time eller to blir det update! Pakke-update! Edit: Det var altså 3Dfxcool som kom med sponsorpakken i dag.. Endret 23. november 2005 av DE1 Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 BILDE-UPDATE! Har nå motatt og åpnet pakken jeg fikk fra 3Dfxcool og her kommer noen bilder "in action"... Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Heftig! Så fett ut med de inni kassa Stå på! (De revoltec katodene der så heftige ut! Med svart basic kit og kul bryter + de kabelfestene;) Bedre utvalg enn de sunbeam sine;D) Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Synes de var drit kule jeg også. Men jeg lurer litt på hvor jeg skal feste dem da.. Tenkte på en i front forand vifta ved de hullene, prøvde det og det forsterket lyset i de hullene kraftig. Resten veit jeg ikke hvor skal være! - Åpen for innspill Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Mitt forslag: 1 Foran midten 1 Topp midten 1 Bak midten 1 Bunn midten Prøv å legg ut bilde av hvordan det ble Ellers så det du hadde satt opp på bildet i stad var kult det og Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Så greit nok ut det der Jepp revoltec katodene er ganske bra de, eneste jeg savner med de er at du ikke kan sette på kabel forlenger uten å lodde osv. Klipp av ledsene i den blå vifte, ødela hele efekten Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Vurderer det ja... Å ta dem ut (uten å klippe) så kan jeg bruke de senere. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Vurderer det ja... Å ta dem ut (uten å klippe) så kan jeg bruke de senere. 5196634[/snapback] Ja, peis på Edit: Skulle ikke du begynne å laste opp alle bildene dine på photobucket.com Savner teks mellom bildene, du skriver alt for litte Endret 23. november 2005 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Hehe, jo jeg skal gjøre det! Men har litt dårlig tid skal på trening nå snart så jeg får gjøre det på denne måten før jeg legger dem på photobucket.com Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Ny bildeupdate: 2 bilder av hullene i front, med og uten katode der. (vifte som lyser på det svake bildet) 2 bilder av hele pcen. Et avskrudd og et med alt lys på. Lyser de LITT mye hæll? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå