Gå til innhold

IKKE avsluttet Prosjekt *Liten Q-tek mod*


Anbefalte innlegg

Jepp!

 

 

 

Sponsor:

 

header.jpg

vendur.gif

 

- Tusen takk til disse! :w00t:

 

Jeg skal lage min første worklogg.

Min gamle balje skal pusses opp litt.

Som jeg allerede har nevnt er dette kun en LITEN worklog. Alt ettersom hva jeg kan skrape sammen. Det gamle Q-tek kabinettet mitt skal bli en litt finere og kjøligere pc. Foreløpig har den kun CPU-vifte og PSU-vifte... :innocent:

Jeg har bestilt en vifte (grønn UV) fra Mixroplex...(120mm) og til helgen skal jeg til en fargeforhandler og skaffe sort lakk. Jeg har knapt penger jeg kan bruke (et par hundrelapper) så det blir en enkel mod.

Vifta skal sitte nede i front og blåse innover i kabinettet.

 

Forslag?

Forbedringer?

Forslag til navn på worklog?

 

 

(Hvis noen har noe til overs av casemod utstyr så kan de PM meg)

 

 

Mvh

Dag-Erik :)

 

Edit1: Glemte bilder :p

Edit2: Glemte bildeforklaring

Edit3: Bedre emnetittel

 

Bilde oppe til venstre: Qtek-kabinettet

Bilde oppe til høyre: MIST-vifta

Bilde nede til venstre: Inne i kabinettet (Ny innemat for noe uker siden! :w00t: )

Bilde nede til høyre: Bilde tatt foran, uten plastikk, vita skal stå der det er en 80mm-plass for vifte. Ikke der oppe i cd`rommen! :p

 

Link til oppsummering av prosjektet:

---> Link <----

Endret av DE1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei.

 

:hmm: det kan jo bli mye morro ut av dette kabinette da, det første jeg ville ha gjort var å strippe hele greia ned til bunnen, vekk med alle stygge vifte griller (orginal griller), lakkert det innvendigt/utvendigt, men aller først planlagt litt føre jeg begynte ;)

 

du spør om det er noen som har noen forslag til forbedringer osv. hva man kan gjøre osv. la oss si det slik, det er ikke så vanksligt å se hva man kan gjøre med det kabinettet der he he men hvor langt kommer man med et par hundre lapper ? desverre ikke så veldig langt. men hadde jeg vert deg i ditt tilfelle så hadde jeg kanskje forsøkt meg på et par sponsorer, dratt og lett litt rundt, sett hva jeg kunne finne her og der liksom, det er utrolig hva man kan bruke hvis man har ideer nok :) men planlegging og kanskje et hode bilde eller to er ikke så dumt å ha før man begynner. Uansett, det blir nok bra når du har fått satt deg opp noen ideer om hva du har lyst til å gjøre med kabinettet ditt.

 

forøvrig så synest jeg kanskje at denne worklogen kanskje var litt vel tidlig ute så lenge man verken har ideer eller noe å bygge seg ut i fra :cool:

 

Men fatt mot, det blir nok bra ettervert skal du se :thumbup:

Lenke til kommentar

Har jo faktisk kjøpt to vifter nå da. 110 kr. for to! ;)

 

 

Hvis noen har noe de kan sponse meg med så si ifra på PM ;) En vifte / lys eller noe :p

 

 

Så da har jeg nå et par bokser med svart lakk

Tre vifter, en grønn, en blå og en nøytral ;)

 

Er jo en start ;)

Lenke til kommentar
Har jo faktisk kjøpt to vifter nå da. 110 kr. for to! ;)

 

 

Hvis noen har noe de kan sponse meg med så si ifra på PM ;) En vifte / lys eller noe :p

 

 

Så da har jeg nå et par bokser med svart lakk

Tre vifter, en grønn, en blå og en nøytral ;)

 

Er jo en start ;)

5099541[/snapback]

Ja ikke misforstå meg, sefølgeligt er det noe :)

 

det jeg mente er at du kan vinne mye på å bruke kreativiteten din :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...