Gå til innhold

Nytt skjermkort eller Xbox 360?


cybervision_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva om det skjer en forandring da?? Du veit jo da aldri om det kommer en ny Xbox innen 2 år.. eller 4 som du sa...

5105047[/snapback]

 

selvfølgelig kommer det ikke en ny xbox om 2 år, det er ikke økonomisk forsvarlig når de har brukt x antall millioner $ i R&D på X360, å slippe en ny en igjen om bare 2 år. det tar nok 4 eller 5 år. fra PS2 som kom i 2000 ? til PS3 som antagelig kommer neste år har det jo gått 6 år. har riktignok bare gått 4 år fra Xbox 1 til X360 men det kommer nok ikke til å ta mindre tid hvertfall til neste Xbox.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Tar jo lenger enn 2 år etter Xbox 360 før det kommer noen ny xbox da.

5101631[/snapback]

 

 

ÅSsen veit du det da? Kan hende det kommer en ny en om ett år igjen.. Hvem veit.. Jobber du kanskje i Mircosoft eller hvem enn som lager dem??

5104977[/snapback]

 

Jeg tipper at det vil komme en ny om ca 3 år + -

En ting kan jeg love, det går iallefall mer en 1 år _Daniel_

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Jeg ville valgt 360.

Grunn: Xbox360 spillene vil bli optimalisert hele veien så lenge xbox360 er på markedet, man slipper at spillet hakker, man slipper å tenke på at man trenger mer hd-plass, memmory, bedre grafikkort og alt det der. Det er bare å putte spillet inn så ordner alt seg :)

Synes også at Xbox live er en god grunn til kjøp av xb360.

 

Fordelen med pc er at man hele tiden kan holde seg forran konsollene på grafikk og at spillene er litt billigere.

 

VIKTIG: Xb360 får halo-tittlene før pc ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...