TurboHolte Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Black Sabbath - Paranoid Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Blue Öyster Cult Camel Jethro Tull Genesis Rush Meget bra musikk fra 70-tallet. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Anthrax - Lone Justice Jethro Tull - Locomotive Breath og The Whistler er kjempe bra EDIT: Men er ikke denne tråden kjempe gammel ? Endret 15. oktober 2008 av Snus-Dog Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Anthrax - Lone JusticeJethro Tull - Locomotive Breath og The Whistler er kjempe bra EDIT: Men er ikke denne tråden kjempe gammel ? Tydlig vis fra 2005 Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Dette var et veldig vidt emne. Har du ingen videre føringer enn att det skal være fra 70-90? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Thin Lizzy ftw! <{POST_SNAPBACK}> <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 Er vel nesten 80-talls Hva med Jimi Hendrix? Nei, langt ifra. De ble starta i 1969. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jøss. Det var bumpen sin, det! Skal jeg legge til noe i dag, tja: Nick Drake (sjekk ut albumguiden her på forumet) Emerson, Lake & Palmer (Brain Salad Surgery, Tarkus) Syd Barrett (The Madcap Laughs) T. Rex (Electric Warrior) Mahavishnu Orchestra (Birds of Fire) Neil Young (Harvest osv) Dylan (Blood on the Tracks osv) Brian Eno (Another Green World) Camel (The Snow Goose) Television (Marquee Moon for i helvete. Knallplate) Elvis Costello (This Year's Model) Joy Division (Unknown Pleasures) Er ikke så glad i syttitallet da, egentlig. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) Jøss. Det var bumpen sin, det! Skal jeg legge til noe i dag, tja: Nick Drake (sjekk ut albumguiden her på forumet) Emerson, Lake & Palmer (Brain Salad Surgery, Tarkus) Syd Barrett (The Madcap Laughs) T. Rex (Electric Warrior) Mahavishnu Orchestra (Birds of Fire) Neil Young (Harvest osv) Dylan (Blood on the Tracks osv) Brian Eno (Another Green World) Camel (The Snow Goose) Television (Marquee Moon for i helvete. Knallplate) Elvis Costello (This Year's Model) Joy Division (Unknown Pleasures) Er ikke så glad i syttitallet da, egentlig. Det var jo en veldig respektabel liste. Eneste plata jeg ikke har hørt er Mahavisnu Orchestra men har The Inner Mounting Flame liggende her. Endret 19. oktober 2008 av tjalla Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 Egentlig er jeg ikke såå glad i progrocken og dette lenger som jeg var før, men jeg tok det med fordi trådstarter likefullt kan digge det. Men så er det jo en tre år gammel tråd, så han har vel ikke så veldig stor betydning lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå