Janniz Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Heisann, første gangen jeg skriver her etter å ha brukt diverse guider her flittig de siste 6 månedene. Har et problem med min masking som jeg er rimelig sikker på relaterer til grafikkkortet som er en 6600GT. (resten er P4 3.2MHz 1GB ram) For inntil noen få dager siden gikk ting halvveis greit i spill som CS:Source; FPS holdt seg noenlunde stabil med grafikken skrudd godt ned. Nå derimot sakker FPS'en kraftig ned i noen sekunder med 1 - 3 minutters mellomrom og harde operasjoner hvor det er mye eksplosjoner og skyting går det enda verre med. Lurte på om det var noe jeg hadde gjort med CS:S som fikk det til å steile, men nei - prøvde Warcraft 3 og problemet vedvarte. WC3 har jeg ikke hatt noen problemer med før grafikkmessig, det sier vel seg selv at det skulle gå fint med 6600GT. Problemet er at dette ødelegger mye og jeg har ingen aning om hva jeg skal gjøre for å finne problemet. Kanskje det ikke er skjermkortet engang? Kan noen hjelpe meg på vei til en løsning? Håper jeg postet under riktig kategori, bær over med meg hvis jeg tok feil Lenke til kommentar
Owners Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Heisann, første gangen jeg skriver her etter å ha brukt diverse guider her flittig de siste 6 månedene. Har et problem med min masking som jeg er rimelig sikker på relaterer til grafikkkortet som er en 6600GT. (resten er P4 3.2MHz 1GB ram) For inntil noen få dager siden gikk ting halvveis greit i spill som CS:Source; FPS holdt seg noenlunde stabil med grafikken skrudd godt ned. Nå derimot sakker FPS'en kraftig ned i noen sekunder med 1 - 3 minutters mellomrom og harde operasjoner hvor det er mye eksplosjoner og skyting går det enda verre med. Lurte på om det var noe jeg hadde gjort med CS:S som fikk det til å steile, men nei - prøvde Warcraft 3 og problemet vedvarte. WC3 har jeg ikke hatt noen problemer med før grafikkmessig, det sier vel seg selv at det skulle gå fint med 6600GT. Problemet er at dette ødelegger mye og jeg har ingen aning om hva jeg skal gjøre for å finne problemet. Kanskje det ikke er skjermkortet engang? Kan noen hjelpe meg på vei til en løsning? Håper jeg postet under riktig kategori, bær over med meg hvis jeg tok feil 5094873[/snapback] Kan det være for varmt?Sjekk temperaturen på kortet kanskje. Lenke til kommentar
Janniz Skrevet 3. november 2005 Forfatter Del Skrevet 3. november 2005 Hm for øyeblikket ligger tempen på 48 grader, meste jeg har sett er 61. Burde være ok? Virker som problemet likner litt på det som er postet her. KAN jo være lyden også siden det gjerne er mye action + lyd på en gang i CS:Source for eksempel, men forklarer jo ikke at det samme skjer i WC 3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå