morra Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg har skaffet meg en BenQ DW1640 og en adapter mellom USB og IDE. Windows finner ikke denne brenneren, hva må jeg gjøre for å få denne på bena? Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Har du satt opp brenneren som Master eller CS ? Lenke til kommentar
morra Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 Satt den som slave (SL) Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Den må ihvertfall stå til Master. Dessuten er det en del USB til IDE konvertere og kabinetter som ikke virker med alle enheter. Lenke til kommentar
morra Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 Takker for svar. Det virker ennå ikke, men jeg har tatt kontakt med selger for å høre om det tidligere har vært problemer mellom DW1640 og denne adapteren. Lenke til kommentar
morra Skrevet 2. november 2005 Forfatter Del Skrevet 2. november 2005 Det relevante som sto i svaret jeg fikk: Adapteren skal virke med alle standard IDE cd/dvd/hdd på markedet, det er dog viktig å passe på at pinnene på tilkoblet utstyr står riktig som master/slave eller CS.... Prøv event. å avinstaller alle usb portene, resstart og prøv på nytt. Hvordan avinstallerer man USB-portene? Eller mener han kanskje bare å koble fra alle USB-enheter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå