Gå til innhold

Hvor kan man få reparert Archos produkter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann!

Min Archos AV420 vil ikke starte opp. Jeg har sendt mail it Archos, men det ser ut som om dem ikke vil reparere den, da den er kjøpt på eBay. Men finnes det noen steder (helst i Norge) Man kan få reparert spillere mot en penge?

5094799[/snapback]

Hei! Jeg har fått reparert en Archos i Norge hos importøren. Henvendelsen min gikk via MShop, og etter kort tid fikk jeg et returnummer. Så var det bare å sende den inn. Importøren ligger i Sandefjord, men jeg husker ikke navnet.

Ifølge Archos selv er følgende firmaer offisielle "retailers":

›› Compo Data AS www.compo.no

›› Komplett www.komplett.no

›› Micro Parts Xpress www.mpx.no

Lenke til kommentar
Heisann!

Min Archos AV420 vil ikke starte opp. Jeg har sendt mail it Archos, men det ser ut som om dem ikke vil reparere den, da den er kjøpt på eBay. Men finnes det noen steder (helst i Norge) Man kan få reparert spillere mot en penge?

5094799[/snapback]

Hei! Jeg har fått reparert en Archos i Norge hos importøren. Henvendelsen min gikk via MShop, og etter kort tid fikk jeg et returnummer. Så var det bare å sende den inn. Importøren ligger i Sandefjord, men jeg husker ikke navnet.

Ifølge Archos selv er følgende firmaer offisielle "retailers":

›› Compo Data AS www.compo.no

›› Komplett www.komplett.no

›› Micro Parts Xpress www.mpx.no

5111968[/snapback]

Alt din var ikke kjøpt hos mshop eller hva?

Vil det si at jeg bare kan sende en hyggelig mail til Komplett og høre om de kan hjelpe meg med å få tak i importøren? Eller hvordan burde jeg gå frem?

Takk for svar forresten :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...