El Matador Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Heisann! Min Archos AV420 vil ikke starte opp. Jeg har sendt mail it Archos, men det ser ut som om dem ikke vil reparere den, da den er kjøpt på eBay. Men finnes det noen steder (helst i Norge) Man kan få reparert spillere mot en penge? Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Heisann! Min Archos AV420 vil ikke starte opp. Jeg har sendt mail it Archos, men det ser ut som om dem ikke vil reparere den, da den er kjøpt på eBay. Men finnes det noen steder (helst i Norge) Man kan få reparert spillere mot en penge? 5094799[/snapback] Hei! Jeg har fått reparert en Archos i Norge hos importøren. Henvendelsen min gikk via MShop, og etter kort tid fikk jeg et returnummer. Så var det bare å sende den inn. Importøren ligger i Sandefjord, men jeg husker ikke navnet. Ifølge Archos selv er følgende firmaer offisielle "retailers": ›› Compo Data AS www.compo.no ›› Komplett www.komplett.no ›› Micro Parts Xpress www.mpx.no Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. november 2005 Forfatter Del Skrevet 6. november 2005 Heisann! Min Archos AV420 vil ikke starte opp. Jeg har sendt mail it Archos, men det ser ut som om dem ikke vil reparere den, da den er kjøpt på eBay. Men finnes det noen steder (helst i Norge) Man kan få reparert spillere mot en penge? 5094799[/snapback] Hei! Jeg har fått reparert en Archos i Norge hos importøren. Henvendelsen min gikk via MShop, og etter kort tid fikk jeg et returnummer. Så var det bare å sende den inn. Importøren ligger i Sandefjord, men jeg husker ikke navnet. Ifølge Archos selv er følgende firmaer offisielle "retailers": ›› Compo Data AS www.compo.no ›› Komplett www.komplett.no ›› Micro Parts Xpress www.mpx.no 5111968[/snapback] Alt din var ikke kjøpt hos mshop eller hva? Vil det si at jeg bare kan sende en hyggelig mail til Komplett og høre om de kan hjelpe meg med å få tak i importøren? Eller hvordan burde jeg gå frem? Takk for svar forresten Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. november 2005 Forfatter Del Skrevet 8. november 2005 Fant ut at importøren heter Multimedia Express. Hvordan kan jeg komme i kontakt med dem? fant ikke noe med Google. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 Nei, importøren heter Itegra. Du kan forsøke å kontakte dem; se www.itegra.no. (Dette er importøren i Sandefjord som jeg ikke husket navnet på i forrige innlegg.) Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 9. november 2005 Del Skrevet 9. november 2005 De har meget god service,, bare lever inn så får du ny! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 De har meget god service,, bare lever inn så får du ny! 5128688[/snapback] Nei? Har sendt dem mail nå. Må jeg ha noe bevis for å få ny, eller for å få den reparert? De kan vel reparere den og jeg ikke finner bevis mot betaling? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Fikk svar fra Iterga idag. Der stod det: Heisann,har du serenummeret, og feilmeldingen på spilleren din ? Hva mener han med det? Jeg har serienummeret, men ikke noe feilmelding. Hva er det? Mener han hva feilen er kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå