Gå til innhold

CasioEX - Z750

Anbefalte innlegg

Nettopp kjøpt mitt nye digitalkamera CasioEX-Z750 og er storfornøyd. Til prislappen av 3995,- er det virkelig verdt det. Kan selv gi det terningskast 5. :)

Digitalkameraet har videofunksjon med filming opptil 20 min, og har MPEG-4 muligheter.

Jeg prøvde og konvertere noen korte filmer på pc'en til MPEG-4 for så å overføre til kameraet, men det fungerer ikke se på dem. Har det noe med codec'ene på selve kameraet eller er det noe annet? Noen som har noen råd å gi?

(PS: Beklager hvis det er feil tråd i feil emne.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du enkelt og greit ikke kan se filmer på kameraet som ikke er laget i selve kameraet. Om det går, er det mange parametre som sikkert må samsvare med det kameraet selv lager. Det er tross alt ikke laget som en MPEG4 avspiller på en annen måte enn at du kan se filmer som er tatt med selve kameraet.

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden.

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...