Shorty_sg Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Hei! Skal ha et e-post system på en dedikert Linux server. Har følgende ønsker: - POP3 og IMAP - Webmail - Web administrasjon av kontoene for hvert enkelt av domenene - I utgangspunktet ubegrenset antall domener og kontoer Mvh Ståle Gulbrandsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Postfix er bra som MTA. Hvilken distribusjon har du? mener å ha sett at det finnes både pop3 og imap server som man kan aktivere i /etc/inetd.conf i slackware. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Jeg kjører Qmail på alt av email servere. Noe jeg er utrolig fornøyd med! Til administrasjon da så har du noe som heter qmail-admin. Til webmail funker squirrelmail utmerket Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Du må nok komme med flere ønsker for at vi skal kunne snevre det inn. Det som står i første innlegg nå er omtrent like givende som dette: Jeg skal ha en bil, men hvordan? Det er ønskelig at den har følgende egenskaper: - Fire hjul - Skal kunne kjøre i både oppover- og nedoverbakker - Helst bruke lite bensin - Bagasjeerom Lenke til kommentar
-Olsen- Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 http://qmailrocks.org/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå